بازسازی خانه در ستارخان با کمک آرکسان


بازسازی خانه در ستارخان با کمک آرکسان

همانطور که می دانید بازسازی شامل تغییرات کلی و جزئی در نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. محله ستارخان تهران یکی از آن محله هایی است که در سال های اخیر چندین بار بازسازی شده است. بازسازی خانه سالمندان بسته به موقعیت جغرافیایی می تواند متفاوت باشد.
برای بازسازی و تعمیر یک ساختمان در محله ستارخان، قبل از شروع پروژه باید چندین فاکتور در نظر گرفته شود. قدمت سازه یا ساختمان چقدر است زیرا زمان لازم برای بازسازی ساختمان به طول عمر آن بستگی دارد. سلیقه مالک در فرآیند بازسازی نیز این زمان را تعیین می کند.
بازسازی خانه ستارخان آرکسان به طور کلی; بازدید، برآورد هزینه، قراردادها و تعهدات، برنامه ریزی تحویل، نقشه برداری و طراحی سه بعدی. تخریب و ساخت و ساز پس از اتمام عملیات زیرساختی اولیه و نازک کاری آغاز خواهد شد.

 

موقعیت جغرافیایی ستارخان

ستارخان محله ای پر رفت و آمد واقع در منطقه ۲ تهران و نزدیک صادقیه است. این محله از شرق به بزرگراه شهید چمران، از غرب به بزرگراه یادگار امام، از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از جنوب به خیابان آزادی می رسد.

 

بازسازی خانه ستارخان

همانطور که گفته شد، پس از تخریب، دو مرحله زیر شامل بازسازی خانه ستارخان می شود:
زیربنای اولیه ساختمان: با توجه به اینکه مصالح ساختمانی دارای طول عمر هستند، در صورت پایان یافتن این عمر، عملیات زیربنایی اجتناب ناپذیر است. این فرآیند شامل لوله کشی، سیم کشی، کانال کشی و ... داخل ساختمان است.
نجاری در ساختمان: پس از زیرسازی، نجاری در ساختمان انجام می شود. این مرحله می تواند بر اساس سلیقه مالک یا با هنر طراحان انجام شود. در مورد دوم، تمام بازسازی توسط تیم معماران انجام می شود.
از آنجایی که بازسازی منزل به بخش های مختلفی مانند بازسازی آشپزخانه، بازسازی پذیرایی، بازسازی اتاق تقسیم می شود، زیرسازی هر قسمت باید به صورت اصولی انجام شود.

 

سرانجام

بهتر است بازسازی خانه ستارخان را به تیم های پروژه بسپارید زیرا آنها در این کار متخصص هستند و تجربه کافی در اجرای عملیات بازسازی دارند. شرکت طراحی داخلی آرکسان با سابقه طولانی در بازسازی و بازسازی ساختمان می تواند در حد بودجه شما مشاوره کاملی در زمینه بازسازی و بازسازی منزل ارائه دهد.

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما