نکاتی که باید قبل از خرید شماره مجازی بدانید!


نکاتی که باید قبل از خرید شماره مجازی بدانید!

 

خرید شماره مجازی در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا با اهداف مختلفی انجام می شود. به همین دلیل است که شرکت های مختلف در سراسر جهان شماره های مجازی را به کاربران ارائه می دهند. یکی از این شرکت ها گوگل است که در قالب برنامه Google Voice شماره مجازی منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شماره مجازی Google Voice را می توانید از سایت آریاپی خریداری کنید.
شماره های مجازی برای کاربران ایرانی کاربردهای متفاوتی دارند. ایجاد حساب کاربری در تلگرام و واتس اپ، ساخت اپل آیدی و موارد دیگر از جمله کاربردهای شماره مجازی در ایران است. برای این منظور وب سایت های مختلفی در ایران اقدام به فروش شماره مجازی می کنند. این اعداد می توانند خطراتی را برای کاربران خود و همچنین مزایای بسیاری به همراه داشته باشند. به همین دلیل وب سایتی که شماره را از آن خریداری می کنید بسیار مهم است. با ما تا انتها همراه باشید تا قبل از خرید شماره مجازی با مهم ترین نکات آشنا شوید.

 

شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی یک شماره بدون سیم کارت فیزیکی است. به گزارش وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی، شما امکانات مختلفی را خواهید داشت که یک سیم کارت واقعی دارد. ارسال و دریافت پیامک و تماس های خروجی از جمله امکاناتی است که شماره مجازی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بنابراین، اعداد خیالی ممکن است کاربرد بیشتری نسبت به اعداد واقعی داشته باشند.
وب سایت ها و شرکت هایی که شماره مجازی ارائه می دهند معمولاً شماره مجازی را در اختیار مشتریان خود در ایالات متحده و کانادا قرار می دهند. البته تعداد مجازی کشورهای دیگر نیز طبق قوانین آنها وجود دارد. اما طبق قوانین جاری در ایران اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل، همراه اول و رایتل شماره مجازی نمی فروشند. به همین دلیل برای دریافت شماره مجازی با پیش شماره 98 ایران باید از سیم کارت برای اجاره استفاده کنید که خطرات زیادی از جمله افشای اطلاعات را برای کاربران به همراه خواهد داشت.
با توجه به ممنوعیت کاربران ایرانی توسط شرکت های مختلفی مانند اپل و گوگل، برای ایجاد حساب کاربری در این سرویس ها و استفاده از سرویس های مختلفی که ارائه می دهند، یک شماره مجازی الزامی است. علاوه بر این در برخی از شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ از شماره های مجازی استفاده می شود که امکان ایجاد دو حساب کاربری با یک شماره وجود ندارد.
استفاده مهم دیگر از شماره مجازی برای کسانی است که برای تجارت خارج از کشور نیاز به اتصال تلفنی در خارج از کشور دارند. بنابراین خرید شماره مجازی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا وقتی صحبت از شماره های مجازی آمریکایی و شماره های مجازی Google Voice می شود، تماس ها و پیام های دریافتی شارژی ندارند و کاملا رایگان هستند.

 

نکات مهم هنگام خرید شماره مجازی

هنگام خرید شماره مجازی باید به نکاتی توجه کرد. مهمترین مسئله شماره های مجازی امنیت آنهاست. از طرفی هزینه اختصاص داده شده به شماره مجازی نیز باید در نظر گرفته شود. زیرا برخی از سایت ها و فروشگاه ها هزینه های غیرعادی دریافت می کنند. از دیگر نکاتی که در ادامه به آنها می پردازیم می توان به معتبر بودن و رسمی بودن وب سایت یا فروشگاهی که شماره مجازی مورد نظر را از آن خریداری کرده ایم اشاره کرد.

 

امنیت شماره مجازی؛ مهمترین مسئله

اولین چیزی که در هنگام خرید شماره مجازی باید به آن توجه کرد، امنیت شماره مجازی است. بسیاری از سایت ها و برنامه ها شماره های مجازی رایگان ارائه می دهند. برای مواردی مانند تلگرام، واتس اپ و اپل آیدی و موارد دیگر، شماره مجازی فقط برای دریافت پیامک فعال سازی استفاده می شود. به همین دلیل بسیاری از کاربران پیامک Textplus، Talk2 و غیره را می خواهند. آن را از طریق اپلیکیشن ها یا سایت های مختلفی که خدمات پیام کوتاه رایگان ارائه می دهند دریافت می کند. اما نکته ای که در مورد این شماره های مجازی وجود دارد این است که تعداد کاربران این سایت ها و برنامه ها بیشتر از اعدادی است که در آنها ذکر شده است. بنابراین ممکن است پس از مدتی شماره شما دیگر به دست شما نرسد و مورد استفاده دیگران قرار گیرد. این موضوع اطلاعات مهم شما را در معرض خطر قرار می دهد.
گوگل یکی از شرکت هایی است که شماره مجازی منحصربفردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما برای کاربران ایرانی این امکان وجود ندارد و برای داشتن شماره مجازی گوگل باید شماره آمریکایی داشته باشید که در این صورت همچنان به شماره مجازی نیاز خواهید داشت. بهترین راه برای داشتن شماره مجازی در ایران خرید آن از فروشگاه های اینترنتی معتبر است. سایت های داخلی زیادی وجود دارند که شماره های مجازی معتبر می فروشند. یکی از این سایت ها فروشگاه آریاپی است که هم شماره مجازی گوگل و هم شماره مجازی سایر کشورها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

هزینه شماره مجازی برای خریداران

نکته مهم دیگر در مورد خرید شماره مجازی هزینه هایی است که برای آن می پردازید. برنامه ها و سایت هایی وجود دارند که خدمات شماره مجازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. اما باید نگران امنیت این شماره ها نیز باشید. از طرفی خرید شماره مجازی ارزان قیمت به شرکت ارائه دهنده و کشور شماره مجازی بستگی دارد. به عنوان مثال، گوگل یک شماره منحصر به فرد، یک شماره مجازی با پیشوند آمریکایی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بنابراین، می‌توانید برای دریافت شماره Google Voice هزینه بیشتری بپردازید. البته به یاد داشته باشید که تماس ها و پیامک های شما از این شماره کاملا رایگان است. همچنین تماس یا ارسال پیامک با شماره های آمریکایی یا کانادایی از این شماره مجازی رایگان بوده و فقط تماس با سایر کشورها محاسبه می شود.
برای تایید و ساخت اپل آیدی یا گرفتن شماره مجازی گوگل ویس بهتر است از یک شماره مجازی آمریکایی یا کانادایی استفاده کنید. زیرا خدمات ارائه شده توسط سرویس دهندگان با این شماره ها قابل اعتمادتر است. برای دریافت اپل آیدی بهتر است از شماره های تامین اجتماعی آمریکا استفاده کنید. در این صورت با توجه به هزینه ای که می پردازید امکانات و امنیت بهتری خواهید داشت.

 

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید شماره مجازی

برای خرید شماره مجازی نمی توانید به هیچ سایت یا فروشگاهی اعتماد کنید. با توجه به هزینه ای که برای خرید شماره مجازی می پردازید، شماره مجازی خریداری شده یکبار مصرف نیست. زیرا در برخی موارد، مانند ایجاد حساب کاربری اپل آیدی، با فعال کردن تایید دو مرحله ای، باید دوباره از شماره مجازی استفاده کنید. برای این کار باید یک شماره مجازی دائمی بخرید و همچنین می توانید با توجه به ویژگی های ارائه شده هزینه بیشتری بپردازید، ارزشش را دارد. بنابراین باید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر با سابقه خوب در این زمینه انجام دهید.

 

مزایا و خطرات خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی مزایا و معایبی برای کاربران خواهد داشت. یکی از مزایای شماره مجازی این است که همیشه این شماره را همراه خود خواهید داشت. به عنوان مثال، هنگامی که با شماره مجازی محل کار شما تماس گرفته می شود، می توانید از خانه خود پاسخ دهید.
علاوه بر این، با توجه به اینکه از طریق اینترنت کار می کند، هزینه استفاده از تلفن مجازی هزینه های شما را کاهش می دهد. به خصوص با توجه به اینکه از اینترنت برای مکالمات بین المللی استفاده می شود، کیفیت و هزینه آن بالاتر خواهد بود.
با خرید شماره مجازی حریم خصوصی شما امنیت بیشتری خواهد داشت. با استفاده از شماره مجازی، شماره شما قابل ردیابی نیست و نیازی نیست نگران افشای هویت خود باشید.
یکی از مشکلات شماره های مجازی امنیت آنهاست. به همین دلیل است که ما همیشه مراقب هستیم که از سایت ها و برنامه هایی که شماره مجازی رایگان ارائه می دهند استفاده نکنیم. استفاده از این سایت ها به دلیل محدود بودن تعداد سایت ها خطر از دست دادن اطلاعات شما را به همراه خواهد داشت.

 

شماره مجازی معتبر از کجا تهیه کنیم؟

یک شماره مجازی معتبر همیشه باید در دسترس شما باشد. حتی اگر فقط یک بار از آن برای دریافت پیامک فعال سازی تلگرام و واتساپ یا تایید اپل آیدی یا موارد دیگر استفاده می کنید، باید از یک شماره مجازی دائمی و معتبر استفاده کنید. بنابراین باید در انتخاب سایت مورد نظر دقت کنید.
یکی از وب سایت ها و فروشگاه های معتبری که خدمات مرتبط با شماره مجازی را ارائه می دهد، سایت آریاپی است. در فروشگاه آریاپی شماره های مجازی برای مقاصد مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد. شماره های مجازی و سایر موقعیت ها برای ثبت نام در پی پال، تلگرام، واتس اپ و اپل آیدی از جمله خدماتی است که در قسمت شماره مجازی در این سایت ارائه می شود. همچنین در سایت آریاپی شماره مجازی معتبر به همراه آی پی ثابت و اپل آیدی و امثال آن جهت ثبت نام در صرافی ها ارائه شده است که برای ثبت نام و احراز هویت ضروری تلقی می شود.
اگر به دنبال شماره مجازی برای تلگرام یا واتس اپ خود هستید که بتوانید با آن کارهای کاری یا شخصی خود را انجام دهید، می توانید به سایت آریاپی مراجعه کرده و شماره مجازی معتبر را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه انتخاب کنید. همچنین در این سایت شماره مجازی و آی پی ثابت برای خرید پی پال و اپل آیدی وجود دارد که در این قسمت می توانید با خیال راحت انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

منبع: https://virtualnumber.me

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 54

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما