آمار خرید شماره مجازی


آمار خرید شماره مجازی

امروزه یافتن شخصی بدون شماره تلفن ممکن نیست. زیرا مهمترین ابزار ارتباطی بین افراد تلفن همراه است. همانطور که می دانید معمولا یکی از مهمترین فیلدهای فرم استخدامی که فرد در صورت تمایل به کار در شغلی باید آن را پر کند قسمت شماره تلفن است. امروز می خواهیم در مورد آمار خرید شماره های مجازی در سال 2021-1400 صحبت کنیم. همانطور که می دانید در این مورد نمی توان آمار دقیق و کاملا دقیقی ارائه داد زیرا هنوز هیچ ارگان دولتی این آمار را منتشر نکرده است.

 

برترین اعداد خریداری شده در سال 2021-1400

می‌خواهیم تخمین تقریبی از بیشترین تعداد خرید در سال جاری را به شما ارائه دهیم. مهمترین اعداد خریداری شده در کشور ما عبارتند از:
اعداد مجازی
اعداد رند
اپراتورهای داخلی
اعداد خارجی

 

اعداد مجازی

اعداد مجازی جدیدترین نوع اعدادی هستند که محدود به مکان خاصی نیستند. و می توان از آنها در هر مکان و هر زمان استفاده کرد. این نوع شماره بیشتر در بین کارمندان و کاربران خانگی محبوب است. آمار شماره های مجازی بر اساس خرید کاربران از سایت number4 می باشد.

 

اعداد رند

این گروه از اعداد طرفداران خاص خود را دارند. از آنجایی که قیمت آنها نسبت به سایر انواع عدد بالاتر است. با این حال، این اعداد طرفداران زیادی در بین جامعه جوان پیدا کرده اند، زیرا امروزه نمادهای تجمل و وضعیت مالی خوب هستند. یکی از مهمترین مزایای این اعداد رند بودن آنهاست و به دلیل سهولت این اعداد به راحتی در ذهن افراد ثبت می شود.

 

اپراتورهای داخلی

چندین نوع اپراتور محلی و خصوصی در هر کشور وجود دارد که معمولاً بیشترین تعداد شماره تلفن را در هر کشور به اپراتورهای محلی آن کشور می فروشند. ایرانسل، همراه اول و رایتل از مهمترین اپراتورهای داخلی کشورمان هستند. بر اساس گزارش های ارائه شده در سال 1400، بیشترین خریدار شماره تلفن همراه اول و ایرانسل بوده است.

 

اعداد خارجی

هر کشور پیشوند خاص خود را دارد. اگر شخصی در هر نقطه ای از جهان بخواهد با فردی در جای دیگری ارتباط برقرار کند، ابتدا باید پیش شماره کشوری را که می خواهد با آن تماس بگیرد، قبل از وارد کردن شماره تلفن خود بداند و وارد کند تا بتواند تماس بگیرد. اما بیشتر افراد زمانی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند ابتدا از اپراتورهای داخلی آن کشور خط می گیرند تا برای زندگی در آن کشور مشکلی نداشته باشند.

 

آمار خرید شماره مجازی خارجی در سال 1400 کدام کشورهاست؟

بر اساس گزارش های ارائه شده، بیشترین خرید شماره های مجازی خارجی توسط شهروندان ایرانی در سال 1400 مربوط به خرید شماره مجازی چینی و خرید شماره مجازی روسی است زیرا کشور ما بیشترین روابط سیاسی و اقتصادی را با این دو کشور دارد و به دلیل به میزان مهاجرت مردم کشورمان مربوط به خرید شماره مجازی چینی است که رایزنی های سیاسی و اقتصادی با دو کشور بیشتر از سایر کشورها انجام می شود.

 

بیشترین کاربرد در آمار خرید شماره مجازی کدام بوده است؟

اکثر شماره های خریداری شده مربوط به اپلیکیشن های خرید شماره مجازی واتس اپ، شماره مجازی Tinder و خرید شماره مجازی تلگرام می باشد.

 

کدام کلاس در سال 1400 بیشترین تعداد خرید را خریده است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کدام افراد در ایران بیشتر خرید می کنند. فروش سیم کارت و تلفن همراه با مجازی سازی مدارس و دانشگاه ها افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان سیم کارت و تلفن همراه ندارند و هنوز به سن سیم کارت نرسیده اند، اما با مجازی سازی کلاس ها این افراد مجبور به خرید سیم کارت شدند که تعداد دانش آموزان را به میزان قابل توجهی افزایش داد. شماره های فروش؛ بنابراین می توان گفت که دانشجویان بیشترین خریدار شماره تلفن در سال 1400 بوده اند. خرید شماره مجازی توییتر در دسته بعدی قرار دارد.

 

آیا کرونا در فروش شماره های مجازی تاثیری داشته است؟

همانطور که می دانید با شیوع بیماری کرونا، میزان مهاجرت به کشورهای خارجی و ورود اتباع خارجی به کشورمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بنابراین حجم فروش شماره های مجازی کاهش یافت. اما با توجه به کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و تزریق واکسن در سال 1400، میزان مهاجرت و سفر افراد به خارج از کشور افزایش یافت و در نتیجه فروش شماره های مجازی خارجی افزایش یافت.

 

منبع: https://virtualnumber.me

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 60

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما