خرید شماره مجازی ایران


خرید شماره مجازی ایران

شماره مجازی و دریافت آن یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افرادی است که امروزه با آن سر و کار دارند. برنامه های زیادی برای ایجاد شماره مجازی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد شماره مجازی استفاده کنید، اما فراموش نکنید که ایجاد شماره مجازی با این روش قابل اعتماد نیست.
برای اطمینان از اعتبار شماره مجازی خود، باید آن را از مکانی مطمئن و مطمئن خریداری کنید. در ادامه این مطلب در مورد نحوه دریافت شماره مجازی ایران از آریاپی و نحوه دریافت آن از جای امن صحبت می کنیم تا خیالتان راحت از اعتبار شماره مجازی خریداری شده راحت باشد.

 

شماره مجازی

شماره مجازی یکی از مواردی است که برای افرادی که برای انجام کار خود نیاز به داشتن چندین اکانت مختلف در شبکه های مجازی دارند و یا دوست ندارند شماره اصلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند ضروری است. در این مواقع استفاده از شماره مجازی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد.
شماره مجازی در واقع یک شماره بدون خط تلفن یا نیاز به سیم کارت است. با استفاده از یک شماره مجازی می توانید تعداد کشورهای مختلف خارجی را داشته باشید و از آن برای بازاریابی و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
البته شماره مجازی فقط مختص صاحبان مشاغل نیست و همه افراد می توانند از شماره مجازی استفاده کنند. در ادامه این مقاله ابتدا به مزایا و کاربردهای استفاده از شماره مجازی می پردازیم و سپس بهترین راه برای دریافت شماره مجازی در ایران را معرفی می کنیم.

 

برنامه های شماره مجازی

یکی از نیازهای اساسی برای کسب و کارهای مختلف ارتباط با مخاطب است. برای اینکه کسب و کارها در کسب و کار خود موفق باشند، باید به خوبی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. یکی از راه های ارتباطی مهم توده مردم و مشتریان، استفاده از خطوط تلفن همراه و استفاده از شبکه های مجازی است. با استفاده از یک شماره مجازی به راحتی می توانید چندین حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کنید.
متاسفانه برخی از سایت ها ایران را تحریم کرده اند، بنابراین امکان استفاده از خدمات این سایت ها برای افراد دارای شماره ایرانی وجود ندارد. استفاده از شماره مجازی سایر کشورها به شما این امکان را می دهد که از خدمات سایت ها و سایت های خارجی که برای کاربران ایرانی استفاده از این شماره محدود شده اند استفاده کنید.

 

مزایای استفاده از شماره مجازی

برخلاف اعداد واقعی، برای ایجاد حساب کاربری در شبکه های مجازی با استفاده از شماره مجازی، نیازی به سیم کارت نخواهید داشت و برای خرید سیم کارت نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. در نتیجه با استفاده از شماره مجازی هزینه های شما برای داشتن اکانت های مختلف بسیار کاهش می یابد.
در زیر به برخی از مزایای استفاده از شماره مجازی می پردازیم و چند کلمه در مورد هر کدام خواهیم گفت.

 

دسترسی به تلفن در هر نقطه

یکی از مزیت های اصلی استفاده از شماره مجازی ثابت، امکان دسترسی به گوشی از هر نقطه است. این شماره در تلفن همراه شما تعبیه شده است و می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. وقتی مشتری با شماره تلفن ثابت مجازی شرکت یا کسب و کار شما تماس می گیرد، می توانید از خانه یا هر جایی با او تماس بگیرید تا در هر شرایطی پاسخگوی مشتریان خود باشید.

 

برای کار وام بگیرید

یکی دیگر از مزایای استفاده از شماره مجازی اعتبار برای کسب و کار شما خواهد بود. استفاده از شماره مجازی و پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان باعث می شود مشتریان به کسب و کار شما بیشتر اعتماد کنند. همچنین، بسیاری از مردم به مصاحبه های شغلی با استفاده از شماره تلفن های همراه اعتماد ندارند. بنابراین استفاده از شماره مجازی ایرانی ثابت یکی از موثرترین راه ها برای افزایش اعتبار کسب و کار شماست.

 

حرفه ای به نظر برسید

استفاده از شماره مجازی به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود حرفه ای به نظر برسید! با استفاده از شماره های مجازی می توانید شماره های مختلفی را برای بخش های مختلف مانند خدمات مشتریان، پشتیبانی و سایر بخش های خدمات خود قرار دهید و خود را حرفه ای تر جلوه دهید.

 

هزینه مناسب و کاهش هزینه نسبت به خرید سیم کارت

شماره مجازی بر اساس اینترنت کار می کند و هزینه آن بسیار کمتر از خط ثابت است. همچنین برای خرید شماره مجازی هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید سیم کارت پرداخت می کنید که هزینه های شما را کاهش می دهد.

 

حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد

برای ایجاد حساب کاربری در شبکه های مجازی باید شماره خود را وارد کنید، بسیاری از افراد دوست ندارند شماره خود را در این پلتفرم ها وارد کنند. شماره مجازی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از این شماره و بدون نیاز به شماره شخصی خود، یک حساب کاربری در تمام شبکه های مجازی ایجاد و راه اندازی کنید.

 

راه اندازی آسان

برخی افراد فکر می کنند که خرید و راه اندازی شماره مجازی فرآیندی طولانی و دشوار است. باید بدانید که ساخت شماره مجازی بسیار آسان است و نیاز به اقدام خاصی ندارد.

 

توانایی انجام بسیاری از خدمات

تلفن گویا، انتقال تماس، ضبط تماس، VOIP و غیره با استفاده از شماره مجازی. امکان انجام خدمات زیادی وجود دارد و با استفاده از این شماره ها می توانید با نقاط مختلف دنیا ارتباط برقرار کنید. شماره های مجازی با استفاده از پروتکل Voice over Internet (VOIP) تماس ها را دریافت می کنند. ارسال پیام به این شماره ها نیز از طریق برنامه هایی مانند iMessage، Google Voice یا WhatsApp انجام می شود.

 

تعداد نامحدود خرید

خرید سیم کارت محدودیت دارد و هر فرد مجاز به خرید بیش از 10 سیم کارت نخواهد بود. اما محدودیتی برای خرید شماره مجازی وجود ندارد. به این ترتیب می توانید با مراجعه به سایت های فروش شماره مجازی به تعداد دلخواه شماره مجازی دریافت کنید.

 

معایب استفاده از شماره مجازی

یکی از معایب شماره مجازی رایگان یا شماره مجازی ایجاد شده با استفاده از برنامه های مختلف این است که ممکن است پس از مدتی در دسترس نباشند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است یک شماره مجازی از یک شرکت یا ارائه دهنده خدمات معتبر و معتبر خریداری کنید. در این صورت مطمئن خواهید بود که این خطوط در اختیار افراد دیگر قرار نمی گیرد و می توانید با خیال راحت از این خطوط استفاده کنید.

 

چرا باید از یک مکان مطمئن شماره مجازی بگیریم؟

یکی از روش های رایج برای داشتن شماره مجازی استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه هایی است که می توانید از آنها برای ایجاد شماره مجازی استفاده کنید. البته باید به یاد داشته باشید که این شماره های مجازی معتبر نیستند و پس از چند ماه یا حتی چند روز به طور کامل حذف می شوند.
این ممکن است منجر به به خطر افتادن اطلاعات شما و داده شدن اطلاعات شما به افراد دیگر شود. بنابراین یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای داشتن شماره مجازی، خرید آن از یک مکان مطمئن و مطمئن است.

 

برای گرفتن شماره مجازی ایران چه کنیم؟

یکی از مهمترین سوالات کاربران شماره مجازی امکان خرید شماره مجازی از ایران است. در پاسخ به این افراد باید بگوییم که شماره های مجازی ایرانی برای استفاده در اپلیکیشن های مختلف وجود دارد و شما می توانید شماره های مجازی ایرانی را خریداری کنید.
البته در نظر داشته باشید که شماره مجازی ایران بیشتر برای استفاده در تلگرام است و نمی توانید مانند سایر شماره های مجازی از آن در نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. می توان گفت آنچه تحت عنوان شماره مجازی در ایران وجود دارد یک اکانت آماده تلگرام و در برخی موارد اکانت واتس اپ است.
برای گرفتن شماره مجازی ایرانی بهتر است از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید تا بعداً دچار مشکل نشوید. شما می توانید از طریق آریاپی یک شماره مجازی ایرانی خریداری کنید و با اطمینان و با ضریب اعتبار بالا یک شماره مجازی ایرانی دریافت کنید.

 

خرید شماره مجازی

ما در آریاپی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی در کشور فعالیت می کنیم و با ارائه بهترین خدمات در زمینه شماره های مجازی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده ایم. تمامی سوالات و درخواست های شما در آریاپی در اسرع وقت توسط کادر متخصص ما بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
ضمناً تمامی سفارشات شما در اسرع وقت و به صورت 24 ساعته پردازش شده و در اسرع وقت به دست مشتریان می رسد. حضور انبوه مشتریان نشان دهنده اعتماد آنها به آریاپی و نماد اعتماد آنها به تیم حرفه ای آریاپی است. همچنین می توانید شماره های مجازی ایرانی مانند شماره مجازی تلگرام، شماره مجازی واتس اپ را از طریق سایت رسمی و معتبر این مجموعه خریداری کنید و با این روش کسب و کار خود را رونق دهید.

 

منبع: https://virtualnumber.me

  انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 54

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما