چگونه ویدیوهای تیک تاک و اینستاگرام را در اینشات ویرایش کنیم؟


چگونه ویدیوهای تیک تاک و اینستاگرام را در اینشات ویرایش کنیم؟

ویرایش ویدیو در حال حاضر تبدیل به یک چیز شده است و مردم برای استفاده شخصی و حرفه ای وارد ویرایشگرهای مختلف ویدیو می شوند. با در دست داشتن این همه گیری، استفاده از وب سایت های شبکه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت، به طور تصاعدی رشد کرده است. InShot ویرایشگر ویدیویی عالی در شهر است که ویرایش ویدیو را از TikTok و Instagram مانند یک حرفه ای انجام می دهد.
برنامه های مختلفی برای ویرایش ویدیوهای TikTok و ویدیوهای اینستاگرام وجود دارد. این مقاله در مورد نحوه ویرایش ویدیوهای TikTok و ویدیوهای اینستاگرام در مجموعه ای ساده از دستورالعمل ها می چرخد. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم!

 

قسمت 1: نحوه ویرایش ویدیوهای TikTok با InShot

InShot با ویژگی هایی که برای طراحان و صنعت رسانه به ارمغان می آورد به سطح قابل توجهی از محبوبیت رسیده است. به دلیل همه‌گیری، استفاده از TikTok نیز چندین برابر شده است و مردم برای سرگرمی بهتر به آن روی آورده‌اند. TikTok یک وب سایت اجتماعی متمرکز بر ویدئو است که مخاطبان را به هم نزدیکتر می کند.
ساخت ویدیو در TikTok یک چالش است. با این حال، دیگر نه. این روند با معرفی و ویرایش برنامه InShot به شدت تغییر کرده است. کاربر می تواند جهت ویدیوی TikTok را تغییر دهد و آن را به صورت عمودی و افقی به دلخواه خود بچرخاند. اساسا، InShot نسبت هایی مانند 1:1، 4:5 و 16:9 را ارائه می دهد. 9:16 محدود به TikTok است.

 

ویرایش ویدیوی TikTok خود را با InShot بهبود بخشید

سیستم ویرایش توسط InShot به سطوح جدیدی تنظیم شده است. این برنامه به TikTokers اجازه می‌دهد تا ترتیب ویدیو را تغییر دهد تا ظاهری جسورانه به لباس‌های خود بدهد و تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که هنگام تغییر نمای اوج می توان شروع را تغییر داد. این فرآیند ویرایش بدون هیچ گونه پیچیدگی انجام می شود زیرا InShot یک رابط کاربری روان و آسان برای استفاده ارائه می دهد.
بخش‌های ویدیو را نیز می‌توان برش داد تا بخشی از یک ویدیوی پیچیده و جامع باشد. کاربر آزاد است تا بدون زحمت سفارش را مجدداً تنظیم کند. ویرایشگر ویدیوی InShot همچنین به کاربر این امکان را می دهد که فیلم ها را به قسمت های کوچکتر تقسیم کند تا حس منحصر به فردی به آن بدهد. سرعت با توجه به درخواست کاربر قابل تغییر است. این به این معنی است که شما می توانید در عرض چند ثانیه حرکت ویدیویی را افزایش یا کاهش دهید.
یکی دیگر از ویژگی‌های ویرایش قابل اجرا InShot برای ویرایش ویدیوهای TikTok، ویژگی «تجمیع» است. این ابزار به کاربر کمک می‌کند تا هر چند بار که می‌خواهد صفحه را ثابت و مکث کند. همچنین می‌توان جلوه‌های حرکتی را اضافه کرد تا جلوه‌ای نوآورانه به ویدیو بدهد. فیلترها شامل طبیعی، گرم، شبنم، صورتی و داستانی و غیره هستند. یافت می شود.
فیلترها هم پولی و هم رایگان هستند. انتخاب به این بستگی دارد که کاربر چگونه می خواهد ویدیوی خود را ببیند و درک کند و چه نوع افرادی در حساب TikTok خود مشترک می شوند. علاوه بر فیلترها، می‌توانید جلوه‌های متعددی را در ابتدا، وسط و انتهای ویدیو اضافه کنید تا یک پیش‌نمایش خیره‌کننده داشته باشید.
برای یادگیری نحوه ویرایش ویدیوهای TikTok با استفاده از InShot، توصیه می کنیم دستورالعمل های زیر را با جزئیات دنبال کنید.

 

مرحله 1: شروع ویدیو

در مرحله اول، ویرایشگر ویدیوی InShot را از گوشی هوشمند خود راه اندازی کنید. "Video" را فشار دهید و روی "پروژه جدید" ضربه بزنید. ویدیوهای TikTok هدف را انتخاب کنید و روی علامت سبز رنگ در سمت راست رابط ضربه بزنید.

 

مرحله 2: تغییر جهت

صفحه ویرایش اولیه باز می شود. جهت ویدیو را با کشیدن انگشت به سمت راست تغییر دهید. وقتی 9:16 را انتخاب می کنید، ویدیو در طرح بندی صحیح قرار می گیرد. کلیپ های ویدیویی را به ترتیبی که می خواهید بچینید. کاربر می تواند این کار را با جابجایی کلیپ ها انجام دهد.

 

مرحله 3: برش ویدیو

برش ویدیو را می توان با استفاده از نوار کناری سفید و حرکت آن به چپ یا راست برای استفاده از کلیپ های مورد نیاز انجام داد. اگر می‌خواهید حرکت ویدیو را تغییر دهید، روی «سرعت» در پانل ویژگی‌ها ضربه بزنید. به افزایش یا کاهش سرعت کمک می کند.

 

مرحله 4: افکت های مورد نیاز را اضافه کنید

افکت‌ها را می‌توان با فشار دادن «فیلترها» و سپس دکمه «افکت‌ها» به ویدیوهای TikTok اضافه کرد. افکتی را که دوست دارید انتخاب کنید. برخی پولی هستند در حالی که برخی رایگان هستند. افکت‌ها عبارتند از Glitch، Fade، Retro، Beats و Distort و غیره. یافت می شود.

 

مرحله 5: ضبط ویدیو

خروجی نهایی را با کلیک بر روی "ذخیره" در گوشه سمت راست بالا ذخیره کنید. سپس رزولوشن و نرخ فریم مورد نیاز را انتخاب کنید.

 

قسمت 2: نحوه ویرایش ویدیوهای اینستاگرام با InShot

ویرایشگر ویدیو InShot اینستاگرام در این زمینه معجزه می کند. استفاده از اینستاگرام به طور نامحدود افزایش یافته است و مردم ترجیح می دهند سایر وب سایت های شبکه های اجتماعی را مرور کنند. عموم مردم علاقه مند به ایجاد پست و آپلود آنها به عنوان داستان و در حساب های خود هستند. این زمانی است که به یک برنامه ویرایش ویدیو نیاز است.
ویدیوی اینستاگرام را برش دهید و آن را با استفاده از InShot برش دهید، این برنامه برای کارکرد شخصی و حرفه ای کاملاً کاربردی است. ویرایشگر ویدیو اینستاگرام و قالب های موسیقی اینستاگرام زندگی کاربر را آسان و قابل تحمل کرده است. سازنده ویدیو اینستاگرام ویدیوها را بدون دردسر می کند، اما InShot همیشه برای ایجاد تغییرات معقول قبل از آپلود مورد نیاز است.

 

با InShot ویدیوهای اینستاگرام خود را جذاب تر کنید

InShot به شما امکان می دهد هنگام اضافه کردن متن، استیکر و ایموجی را به ویدیوی اینستاگرام اضافه کنید. این بدان معنی است که می توانید از طریق ویدیو با استفاده از GIF ها و استیکرهایی که به راحتی قابل تنظیم هستند ارتباط برقرار کنید. می توانید صدا را از هر ویدیویی استخراج کنید و برای ارسال پیام به ویدیوی اینستاگرام اضافه کنید.
همچنین می توانید صدا را به ویدیو اضافه کنید، خروجی محصول را ورق بزنید و بچرخانید و پس زمینه را تغییر دهید. ویرایش از طریق ویرایشگر ویدیوی InShot زمانی که صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید بسیار آسان و کارآمد شده است.
اکنون که می دانید چگونه ویدیوهای TikTok را ویرایش کنید، بیایید راهنمای گام به گام ویرایش ویدیوهای اینستاگرام با InShot را پیدا کنیم.

 

مرحله 1: ویرایشگر InShot را راه اندازی کنید

برای شروع، ویرایشگر ویدیوی InShot را باز کنید. روی "Video" کلیک کنید و "پروژه جدید" را فشار دهید. ویدیوی هدفمند اینستاگرامی را که می‌خواهید ویرایش کنید وارد کنید و علامت را از رابط ضربه بزنید. کاربر می تواند ابتدا ویدیو را ذخیره کند تا صدا را استخراج کرده و به ویدیوی نهایی اضافه کند.

 

مرحله 2: موسیقی را به ویدیو اضافه کنید

برای انجام این کار، صدای اینستاگرام را با موسیقی روی صفحه ضبط کنید و سپس از «Music» و سپس «Tracks» برای وارد کردن آن استفاده کنید. سپس کاربر می تواند برای برقراری ارتباط در ویدیو روی «متن» ضربه بزند.

 

مرحله 3: افزودن فیلترها و افکت ها

ادامه دهید، فیلترها و افکت‌ها را اضافه کنید تا تاثیرگذار باشید. ویدیو را ثابت کنید تا برخی از حرکات در ویدیو برای چند ثانیه متوقف شود. کاربر آزاد است که ویدیو را به کلیپ های مختلف تقسیم کند.

 

مرحله 4: تراکنش را ذخیره کنید

پس از اتمام، روی «ذخیره» ضربه بزنید تا ویدیو در دستگاه بماند و بعداً آن را در اینستاگرام آپلود کنید.

 

کلمات پایانی

بازار در حال همکاری با برنامه هایی برای ویرایش ویدیوهای TikTok و ویدیوهای اینستاگرام است. ویرایشگر ویدیوی InShot مسئولیت ارائه ویژگی های ویرایش قانع کننده را به مجموعه خود بر عهده گرفته است. علاوه بر این، Wondershare Filmora یکی دیگر از ویرایشگرهای ویدیویی زیبا است که در مک و ویندوز موجود است که طیف گسترده ای از انتقال ها و جلوه ها را ارائه می دهد که ویرایش را لذت بخش می کند.
قابلیت ردیابی حرکت به کاربر کمک می کند تا ویدیوهای روزانه خود را متحول کند. برای ایجاد یک ویدیوی محصول ایده آل، متون، عناوین، موسیقی و همپوشانی اضافه کنید.

 

منبع: https://instasho.ir/blog/inshot

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 78

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما