نحوه دانلود و ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام


نحوه دانلود و ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام

ویدیوهای لایو اینستاگرام یک راه سرگرم کننده جدید برای ارتباط با فالوورهای شما هستند، اما وقتی پخش زنده به پایان می رسد چه اتفاقی می افتد؟ این پست وبلاگ به شما نشان می دهد که چگونه ویدیوهای لایو اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید تا بتوانید آنها را برای همیشه نگه دارید! برای دستورالعمل ها به ادامه مطلب بروید.
آیا می دانستید که ویدیوهای لایو اینستاگرام پس از پایان پخش زنده به صورت خودکار به عنوان ویدیو در گوشی شما ذخیره می شوند؟ این پست وبلاگ به شما نشان می دهد که چگونه ویدیوهای لایو اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

 

عملیات های مختلف برای دانلود و ذخیره ویدیوهای زنده اینستاگرام

فرآیند 1:

برنامه اینستاگرام را باز کنید.
به نمایه شخصی بروید و روی «Go Live» در صفحه او ضربه بزنید.
به عنوان نوع پست روی «ویدیو زنده» ضربه بزنید.
در صورت تمایل، قبل یا بعد از وارد کردن نظر، نظر بگذارید تا مخاطبان ویدیوی شما را ببینند.
روی «شروع ویدیوی زنده» در زیر این بخش ضربه بزنید تا پخش ویدیوی زنده از دوربین دستگاهتان شروع شود.
اگر می‌خواهید افراد به شما ملحق شوند، با یک شمارش معکوس شروع کنید، سپس فضای زیر «افزودن هشتگ» را وارد کنید تا مطمئن شوید که می‌دانند از کدام هشتگ در سراسر پست شما استفاده کنند. در صورت وجود، انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیوی زنده شما کجا باشد.

 

فرآیند 2:

دانلود ویدیوی لایو اینستاگرام نسبتا آسان است. وقتی ویدیوی زنده به پایان می رسد، تصویر کوچک موجود در جریان شما به یک فلش پخش کوچک (که در کنار دکمه ضبط قرار دارد) تغییر می کند. روی این ضربه بزنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:
روی «Copy Link» ضربه بزنید و آن را در پنجره دیگری قرار دهید تا پیوند حفظ شود.
به Safari بروید و به instagramlive-downloader.com/ بروید
کپی و پیست کنید (بدون https قبلی) و اینتر را بزنید یا روی "شروع" کلیک کنید. در این قسمت سه راه برای دانلود ویدیوها از لایو اینستاگرام از شما خواسته می شود.
می توانید نوع فایل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و گزینه های هش مختلفی را برای کسانی که به امنیت بیشتری از دانلود نیاز دارند انتخاب کنید.

 

فرآیند 3:

برنامه های کمی می توانند به شما در ضبط ویدیوهای زنده اینستاگرام کمک کنند. دو برنامه محبوب، Save Instagram و Instagram Stories Downloader، کار می کنند.
برای آیفون:
فروشگاه برنامه آیفون را باز کنید و Save Instagram را در نوار جستجو در پایین صفحه جستجو کنید. سپس به صفحه ای برای این برنامه خاص هدایت می شوید که می توانید روی آن کلیک کنید تا در گوشی خود دانلود کنید.
این رایگان و بدون آگهی است (اگرچه خرید درون برنامه ای اختیاری با ویژگی های اضافی در دسترس است). برنامه را اجرا کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید را در کادر متنی بالای صفحه وارد کنید. اگر نام کاربری شخصی پس از جستجوی نام او به طور خودکار ظاهر می شود، روی شخصی که می خواهید از آنجا کلیک کنید.

 

فرآیند 4:

این مشکل راه حلی دارد. اگر نیاز به دانلود ویدیوهای لایو اینستاگرام یا ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام در رایانه ویندوز یا مک دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار دانلود رایگان ویدیو به نام Vplay را نصب کنید. با نصب Vplay بر روی رایانه شما، همه ویدیوهای خصوصی اخیر و گذشته شما آماده خواهند بود تا هر زمان که بخواهید مشاهده شوند.

 

فرآیند 5:

برنامه خاص اینستاگرام را برای اندروید یا آیفون دانلود کنید.
"IGTV" را در فروشگاه برنامه جستجو کنید، آن را در نتایج جستجو پیدا کنید و آن را دانلود کنید.
از شما می خواهد که با حساب اینستاگرام خود وارد شوید. "استفاده از کد" را انتخاب کنید. کد را وارد کنید. هنگام استفاده از IGTV در مرورگرهای وب مانند سافاری، فایرفاکس، کروم یا اج، که همگی مرورگرهای تلفن همراه هستند که به برنامه های موبایل از پنجره های مرورگر اجازه می دهند، ورود به حساب کاربری من نیز الزامی است.
پس از ورود به حساب کاربری اینستاگرام خود، کدی را برای استفاده از محتوای داخل IGTV در مرورگرهای وب وارد کنید، سپس دوباره از سیستم خارج شوید. هنگام باز کردن نسخه iOS یا Android، دوباره به طور خودکار وارد سیستم می شوید.

 

فرآیند 6:

استوری اینستاگرامی را که می خواهید دانلود کنید جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید.
روی فلش رو به پایین در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، جایی که همه فیلم‌ها و عکس‌های ضبط‌شده شما فهرست شده‌اند.
روی «دانلود ویدیو» در پایین پانل بعدی که پس از باز کردن داستان ظاهر می‌شود، کلیک کنید.
چند ثانیه صبر کنید تا اینستاگرام ویدیوی شما را تبدیل کند و بسته به تلفنی که دارید آن را در گالری یا پوشه دانلودها ذخیره کند.

 

فرآیند 7:

می توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود و در دستگاه خود ذخیره کنید، اما قبل از پایان پخش باید این کار را از داخل برنامه انجام دهید.
برای انجام این کار می توانید روی نماد دانلود در بالای صفحه ضربه بزنید و مراحل بعدی را دنبال کنید. هنگامی که یک ویدیو را با موفقیت دانلود کردید، تا زمانی که آن را در آنجا نگه دارید، در آن مکان باقی می ماند.
با این حال، اگر آن ویدیو را از این صفحه یا هر مکان دیگری در تلفن خود حذف کنید، ویدیو برای همیشه از بین خواهد رفت، مگر اینکه شخص دیگری ابتدا ویدیو را به گوشی خود بارگیری کند.
بدون نیاز به اتصال به Wi-Fi یا خاموش کردن رومینگ داده در دستگاه خود، نمی توانید ویدیوی لایو اینستاگرام را دانلود کنید.

 

فرآیند 8:

InstaDownloader بهترین گزینه برای دانلود ویدیوهای لایو اینستاگرام است. در حالی که رایگان نیست، InstaDownloader یک آزمایش رایگان ارائه می دهد، بنابراین می توانید قبل از خرید امتحان کنید. متاسفانه هیچ گزینه دیگری برای این کار خاص وجود ندارد. اگر برنامه دیگری می شناسید که می تواند در این مورد کمک کند، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!
اما در حال حاضر، توصیه می‌کنم اپلیکیشنی را دانلود کنید که ویدیو را در گوشی شما نمایش دهد. اکثر گوشی ها یک یا دو مورد از پیش نصب شده دارند و سپس آن را در گوشی خود ذخیره کنید. برخی از موارد خوب GoodPlayer و MX Player هستند. از شخصی از کتابخانه محلی یا فروشگاه اپل بخواهید نحوه استفاده از این برنامه ها را بیاموزد.
راه حل:
با Instagram Live می‌توانید رویداد خود را به صورت زنده در جهان پخش کنید. این برای رویدادهای بازاریابی مانند نمایشگاه‌های تجاری یا کنفرانس‌هایی که در زمان واقعی اتفاق می‌افتند عالی است. اما وقتی پخش تمام شد، برای همیشه از بین رفت. خوشبختانه، در زیر چند راه برای ذخیره ویدیو و اشتراک گذاری آن با دیگران پس از پخش آورده شده است. ما 3 تا از آنها را کشف خواهیم کرد!
اگر به دنبال کمک برای ایجاد یک استراتژی موثر رسانه های اجتماعی هستید، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید. ما انواع راهنمایی‌ها در مورد استفاده مؤثر از پلتفرم‌های مختلف داریم، بنابراین اگر این مقاله علاقه شما را برانگیخت، با ما تماس بگیرید!

 

منبع: https://instasho.ir/blog/save-instagram-live

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما