مشاور سئو یاسئومی کیست؟


مشاور سئو یاسئومی کیست؟

سئو و بهینه سازی سایت از جمله مفاهیم مهم و ضروری در حوزه وب است. بنابراین موفقیت یا شکست یک وب سایت به این مفهوم خاص بستگی دارد. به همین دلیل دریافت مشاوره سئو یکی از ارکان کسب موقعیت و رتبه در موتورهای جستجو است. استفاده از خدمات مشاوره سئو یک تصمیم عالی است که می تواند به افزایش ترافیک سایت شما از موتورهای جستجو کمک کند.
اهمیت روزافزون رتبه بندی در نتایج گوگل منجر به ظهور تخصص هایی مانند کارشناسان یا مشاوران سئو شده است. در حال حاضر فعالان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. کسب و کارها و کسب و کارهای اینترنتی به تدریج به این نتیجه رسیده اند که از متخصصان سئو برای تولید محتوایی مطابق با استانداردهای گوگل استفاده می کنند. به همین دلیل تیم هایی از مشاوران سئو و محتوا پدید آمدند. شاید یکی از عوامل کلیدی برای توجیه لزوم استفاده از مشاوره سئو، نیاز به تخصص و به روز بودن باشد. در واقع می توان یک مشاور سئو را به عنوان یک متخصص در این زمینه در نظر گرفت که هیچ کاری را مستقیماً برای شما انجام نمی دهد بلکه مجموعه ای از آموزش ها و دستورالعمل ها را تحت عنوان خدمات مشاوره سئو به شما می دهد تا بتوانید راه حلی بهینه و بهینه ایجاد کنید. . وب سایت بسیار بهینه شده سئو دوستانه باشید.

 

مشاوره سئو به چه معناست و وظایف مشاور سئو چیست؟

در واقع مشاوره سئو را می توان جلسه ای دانست که در آن به مدیران وب سایت اطلاعات جامع و کاملی در مورد بهینه سازی سایت از نظر سئو داده می شود و در آنجا می توانند اصول کلی سئو و خدماتی که باید به آنها ارائه شود را بیاموزند. به آنها. تبلیغات. در زیر فعالیت های کلیدی که باید از یک مشاور سئو انتظار داشت را مرور می کنیم:
• اولین و مهمترین مرحله در مشاوره سئو، تعیین هدف با توجه به انتظارات و بودجه مدیران سایت است.
• مدیریت منابع مالی، تعیین راه مشخص برای رسیدن به هدف مورد نظر را باید یکی از مهمترین خدمات مشاوره سئو دانست.
• یکی از مهمترین مواردی که باید از مشاور سئو انتظار داشت، داشتن اطلاعات کامل در مورد کسب و کار و زمینه فعالیت سایت است تا بتواند وضعیت موجود را نسبت به رقبا تحلیل کند.
• در خدمات مشاوره سئو، اولین بررسی محتوای قرار داده شده در سایت از نظر کلمات کلیدی، عنوان، تصاویر و متن از مهمترین موارد است.
• در زیر می توان در مورد انتخاب و اولویت بندی کلمات کلیدی مناسب با توجه به حوزه فعالیت سایت صحبت کرد.
• تعیین خط مشی محتوا با توجه به کلمات کلیدی تعیین شده در مرحله قبل و بازنگری در ساختار صفحات سایت نیز باید در ابتدای فعالیت یک مشاوره سئو باشد.
• به عنوان یکی از مهمترین موارد خدمات مشاوره سئو، می توان در مورد بازنگری رابط کاربری سایت به منظور افزایش بازدید و کاهش نرخ خروج کاربران صحبت کرد.
• بررسی و شناسایی ایرادات رایج سایت: از جمله طراحی صفحه 404 کاربر پسند، بررسی خطاهای دسترسی گوگل، بررسی پاسخگویی سایت، بررسی عدم وجود محتوای تکراری و تکراری، بررسی لینک ها در سایت به صورت موردی. وب سایت و غیره نیز باید در دستور کار قرار گیرد. .
• استفاده از تکنیک های سئوی محلی، استفاده از نقشه های گوگل، قرارگیری صحیح اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی از جمله موارد موثر در سئو هستند که باید در لیست خدمات مشاوره سئو قرار گیرند.
• نقش تعیین کننده تولید محتوا بر اساس اصول سئو در دستیابی به اهداف تعیین شده را نباید نادیده گرفت.
• از دیگر وظایف مشاوره بهینه سازی وب سایت می توان به دلیل موفقیت رقبایی اشاره کرد که اطلاعات به روزی از عملکرد سایت برای بررسی شناخت فرصت ها و تهدیدهای آتی دارند.
• آگاهی کافی در مورد الگوریتم های مختلفی که گوگل برای ایندکس کردن صفحات استفاده می کند و اینکه چه چیزی باعث رتبه بندی منفی گوگل می شود، یکی از مهم ترین نکاتی است که یک مشاور سئو و بهینه سازی سایت باید بداند.
• تحقیق در مورد موضوعات و مواردی که در رشته تحصیلی شما چندان به آنها پرداخته نمی شود، از جمله خدمات کلیدی در مشاوره سئو و دیجیتال مارکتینگ سایت.
• استفاده بهینه از لینک های داخلی نیز برای ارتباط مناسب بین محتوا مهم است.
• داشتن دانش لازم و کافی در زمینه سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و دروپال و همچنین داشتن حداقل دانش برای کنترل کدهای HTML و CSS از ویژگی های یک مشاور حرفه ای سئو می باشد.
• یکی از مواردی است که از مشاور سئو انتظار می رود با عناصر و عوامل مهم در طراحی سایت آشنا باشد.
• تسلط کامل مشاور سئو بر کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس و توانایی تجزیه و تحلیل داده ها یکی از مهمترین ویژگی های مشاور سئو است.
در نهایت نکته مهم در مورد خدمات مشاوره سئو ارائه نقشه راه و تدوین استراتژی و تخمین زمان رسیدن به اهداف تعیین شده است.
در عین حال شایان ذکر است که انتظار ضمانت رتبه 1 گوگل از مشاور سئو، توقع غیرمنطقی است و انتظار سایتی با سئو بهینه سازی صحیح تر است.

 

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما همیشه به مشاوره سئو و بهینه سازی سایت نیاز خواهید داشت. با این حال، بسته به وضعیت فعلی شما، یک مشاور سئو ممکن است خدمات مختلفی را به شما ارائه دهد. فرض کنید در مراحل اولیه ساخت یک وب سایت هستید، سپس یک مشاور سئو می تواند به شما در انتخاب نام سایت، شرکت میزبان و دامنه، شرکت های طراحی وب سایت و امکانات مورد نیاز یک سایت کمک کند. به اهداف بیایید به شما کمک کنیم فرض کنید یک وب سایت آماده و منتشر شده دارید، در این صورت خدمات ارائه شده کاملاً با یک مشاوره سئو که در مبحث قبلی به تفصیل مورد بحث قرار گرفت متفاوت خواهد بود. توصیه می کنیم قبل از راه اندازی وب سایت با یک مشاور سئو صحبت کنید تا بتوانید استراتژی مناسب و مشخصی برای رسیدن به هدف مورد نظر خود تعیین کنید.

 

خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی سایت

از آنجایی که مجموعه 24 وب دارای تیمی متخصص و متخصص در زمینه طراحی وب سایت و سئو می باشد، می تواند گزینه مناسبی برای بهره مندی شما از خدمات مشاوره سئو باشد. رزومه و نمونه کارهای موفق در زمینه مشاوره سئو و بهینه سازی سایت در سایت وب24 این اطمینان را به کاربران گرامی می دهد که با تیمی حرفه ای در این زمینه همکاری خواهید کرد. تیم مشاوره حرفه ای سئو 24 وب با ارائه استراتژی بسیار واضح و مناسب با در نظر گرفتن زمینه کاری شما در تمامی مراحل تا رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار شما خواهد بود. بدون شک برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید بهای آن را بپردازید. هزینه مشاوره سئو نیز عدد ثابتی نیست و بسته به جزئیات و اندازه کار و مواردی که باید پوشش داده شود متفاوت است.

 

1 - مشاوره در مورد تحقیق کلمات کلیدی

کاملاً بدیهی است که در فضای کاری خود در وب باید با رقبا سروکار داشته باشید. به همین دلیل شناسایی کلمات کلیدی که می توانند رتبه و جایگاه شما را در گوگل افزایش دهند بسیار مهم است.

2- مشاوره برای یافتن بهترین کمپین های تبلیغاتی
3- مشاوره تولید محتوا (متن، گرافیک، رسانه)
4- مشاوره برای رفع مشکلات فنی و محتوایی سئو سایت
5- مشاوره تحلیل سایت و آنالیز سئو سایت های رقیب
6- مشاوره جهت تحلیل تحلیل ها و افزایش بازدید میدانی

7- مشاوره در خصوص تعیین استراتژی سئو (SEO Strategy):
استراتژی سئو در واقع یک نقشه راه برای رسیدن به هدف مورد نظر شما در کوتاه مدت و بلند مدت است.

8- مشاوره برای بهبود سئو داخلی (On Page SEO)
سئو داخلی، گوگل، یاهو، بینگ و غیره یکی از مهمترین فاکتورهای کسب امتیاز مثبت در موتورهای جستجو است.

9- مشاوره در زمینه بهبود سئو خارج از صفحه
این برای کسب رتبه بسیار خوب در گوگل بسیار مهم است. لینک بیلدینگ یکی از خدمات ارائه شده در این قسمت می باشد.

10- مشاوره در زمینه تحلیل رقبا (تحلیل رقیب)
این بخش موقعیت فعلی شما را در مقایسه با رقبا و راه حل های آنها برای بهبود موقعیت آنها در گوگل بررسی می کند.

11- تحلیل نحوه افزایش نرخ تبدیل (Conversion Optimization)
تجزیه و تحلیل دقیق برای افزایش نرخ تبدیل و جریان درآمد از جمله خدمات مشاوره سئو است که توسط تیم سئو وب 24 ارائه می شود.

 

آیا مشاوره سئو تضمینی دارد؟

بهترین گواه موفقیت وب 24 در سئو، داشتن صدها نمونه کار موفق در زمینه های مختلف است که با کمک مشاوره سئو توانسته اند رتبه بالایی در گوگل کسب کنند. مشتریان وب 24 جزو برترین برندها و شرکت های بزرگ و پیشرو در ایران هستند و این سبد برای ما از هر ضمانتی ارزشمندتر است. تمام مشاوره ها بر اساس اجرای موفق روش های ارائه شده در سایت های مشابه است. دریافت کنندگان این مشاوره ها می توانند با خیالی آسوده از این مشاوره ها بهره مند شوند. از آنجایی که پیاده سازی سئو کاری بسیار خاص و حرفه ای است، توصیه می کنیم سئو سایت خود را به کارشناسان حرفه ای و کارشناسان وب24 بسپارید.

 

همکاری به صورت مشاوره

خدمات مشاوره سئو به طور اختصاصی برای وب سایت ها در زمینه های کاری مختلف ساخته شده است، شما می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای دریافت خدمات مشاوره ثبت کنید.

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما