هرآنچه باید درباره بک لینک با ارزش بدانید - یاسئومی


هرآنچه باید درباره بک لینک با ارزش بدانید - یاسئومی

توان برد (DR – DA)

برای مقایسه دامنه ها با هم و نشان دادن نتیجه نهایی ساخت بک لینک (و معیارهایی که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد)، 2 ابزار Acherfs و Maz اصطلاحی به نام رتبه دوم یا اعتبار دوم را به دنیای سئو اضافه کرده اند. دارد
Acherface نرخ دوم یا DR را معرفی کرد و ابزار Maze دومین مرجع یا DA را معرفی کرد

 

DR مخفف چیست؟

دقیقاً این کلمه طبق خودش Domain Rating (DR) است. ابزار رایگان بررسی بک لینک Ahrefs https://ahrefs.com/backlink-checker است.

 

DA مخفف چیست؟

به گفته خود Maze، Domain Authority مخفف آن عبارت است. ابزار رایگان Maze از طریق پیوند برای بررسی قدرت این نشانگر امکان پذیر است. https://moz.com/domain-analysis

 

DR چیست؟

رتبه دوم نشان دهنده قدرت نسبی نمایه بک لینک سایت است. یک سایت برای صفحات مختلف خود انواع مختلفی بک لینک دارد. نحوه مقایسه تعداد زیاد مدهای مختلف Becklink، به عنوان مثال 2000 دامنه مختلف با نقاط قوت مختلف و همچنین از TLD های مختلف.
نمایه بک لینک به مجموعه ای از بک لینک هایی اطلاق می شود که یک سایت برای خود ایجاد می کند.
اگر می خواهید در مورد ساختارهای دامنه بیشتر بدانید، یعنی TLD چیست و قسمت هایی از پیوند چگونه نامگذاری می شوند، مقاله مرتبط بعدی ما را بخوانید.

 

پست مهمان را پیدا کنید

پست مهمان در وب انگلیسی به این معنی است که ما یک مقاله در سایت مورد نظر منتشر کرده ایم و هدف آن گرفتن بک لینک (نام تجاری) است. نکات کلیدی در انعقاد یک پست مهمان یا یک کمپین چند دهگانه وجود دارد.

 

چگونه سایت های مناسب را پیدا کنیم؟

جستجوی گوگل (کلمات کلیدی مرتبط)
با استفاده از اینستاگرام
2 راه ذکر شده بهترین راه برای یافتن سایت مناسب برای انتشار مقاله است.
به موارد مهم در این سایت ها توجه کنید.
لینک های تبلیغات در منو یا پاورقی وجود دارد.
آنها در پلتفرم های گزارش دهی نیستند.
صفحات فهرست زیادی وجود ندارد. (زیر چند هزار)
طراحی وب سایت ساده ای دارند.
سایت های شرکتی رقیب نیستند.
این آموزش در آینده کاملتر خواهد شد.

 

پلت فرم خدمات سئو Yaseomi

توسعه منابع انسانی با پلت فرم خدمات سئو دیجیتال یاسومی برای اطمینان دادن به کارفرمایان در مورد نحوه صحیح انجام وظایف خرد سئو سایت و افزایش بهره وری.

 

انواع بک لینک

بک لینک یکی از مولفه هایی است که می توان آن را از سئوی سایت جدا کرد. اگر به سئو سایت های انگلیسی 25 ساله نگاه کنید، متوجه می شوید که تعداد دامنه هایی که از آنها بک لینک دارند به ده ها هزار می رسد. در مراحل اولیه شکل گیری گوگل، روبی ابزاری برای شمارش تعداد بک لینک ها به هر صفحه در وب بود.
در این مقاله فقط می خواهیم با انواع مدل های بک لینک آشنا شوید تا در حین خدمات سئو یاسومی به راحتی مدل های مختلف بک لینک را درک کنید.

 

لیست مدل های بک لینک یا لینک خارجی

  • گزارش تبلیغات سئو
  • گزارش تبلیغات برند
  • SEO Web2
  • برند وب2
  • تفسیر دستی
  • نظر ربات
  • مشخصات
  • انجمن برندسازی
  • انجمن سئو
  • ویکی پدیا (منبع)
  • سایت هایی مثل ویکی پدیا
  • تبادل لینک
  • تغییر گزارشات آگهی
  • Sidewide (منو، پاورقی، نوار کناری، وسط مقالات)

تمامی مدل های مختلف لینک های خارجی لیست شده است، اگر مدل بک لینک ذکر نشده است، فراموش نکنید که آن مدل را در قسمت نظرات برای به روز رسانی لیست مشخص کنید.

 

گزارش برندینگ و روابط عمومی

برای تولید متن سئوی خوب، حتما به صفحه سئوی محتوا بروید و قبل از ادامه خواندن این محتوا، مقالات آنجا را به طور کامل مطالعه کنید. مقاله ایجاد متن برای صفحات وب نیز می تواند بسیار مفید باشد و یک نقطه شروع عالی برای کارآموزان محتوا و متخصصان محتوا برای ایجاد محتوای متنی است.
در پلتفرم یاسومی، زمانی که در پنجره تولید محتوا هستید، عنوانی با توضیحات مرتبط مانند هدف مقاله، نوع مقاله، تعداد کلمات، مهلت در وظایف شما قرار می گیرد. اکنون به شما توضیح می دهیم که چگونه یک گزارش برندینگ و روابط عمومی را اجرا کنید.

 

چگونه متن گزارش برندینگ تولید کنیم؟

هنگام نوشتن مقاله برای مصاحبه برند باید از نکات زیر استفاده کنید. استفاده از آنها می تواند برای خروجی کار شما مفید باشد و بهبود کیفیت کار شما برای خروجی کلی پروژه سئو مفید است.
مانند یک گزارش تبلیغاتی معمولی با آن رفتار کنید.
دقیقاً در مورد عنوان مورد نظر خود بنویسید.
در صورت تنظیم لایه بندی محتوا به نقاط بالا و پایین توجه کنید.
از نام برند در عنوان، عنوان و متن استفاده کنید. (حداقل 15 بار)
در عناوینی که حاوی داده های زیادی نیستند، مفاهیم کلی عنوان را در نظر بگیرید. (توضیحات کامل در زیر)
اگر چندین عنوان برای یک سایت می نویسید، همه آنها باید یکسان و از یک ساختار باشند (برخلاف یک مخزن معمولی).
و…

 

وقتی اطلاعات کمی در مورد عنوان وجود دارد چه بنویسیم؟

در این صورت عنوان یک مفهوم فرعی است و شما باید یک عنوان باز کنید و در مورد کلمات عنوان توضیح دهید، ما با یک مثال برنامه را واضح تر می کنیم.
عنوان گزارش برندینگ = چگونه در منطقه نیاوران تهران خانه نو بخریم؟
پاسخ این سوال بسیار کوتاه است، اما چگونه می توان برای یک متن 900 تا 2000 کلمه ای محتوای با کیفیت، بدیع و مناسب ایجاد کرد؟ یک جهت ترسیم می کنیم و دقیقا توضیح می دهیم که نیاوران کجاست. موضوع دیگر، خیابان های نیاوران کجاست؟ عنوانی را پاس کنید خانه های نوساز چه شرایط و امکاناتی دارند؟ و…
بر اساس مفاهیم عنوان، عنوان های بیشتری برای پشتیبانی از عنوان اصلی ایجاد شده است و ما یک مقاله کامل در مورد محتوای پشتیبانی داریم که باید مطالعه کنید.

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 26

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما