قیمت ساندویچ پانل‌های شادولاین آریا بارون توس


قیمت ساندویچ پانل‌های شادولاین آریا بارون توس

ساندویچ پانل شاولین نوعی ساندویچ پانل سقفی است. ورق های Shadowline بصورت ذوزنقه ای موج دار هستند و در رنگ های مختلف تولید می شوند. از ورق های Shadowline در سقف های شیروانی و سقف لوله استفاده می شود. ورق های گالوانیزه برای به حداقل رساندن شکنندگی این ورق ها روکش می شوند.

 

نصب سریع و آسان

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ساندویچ پانل Shadowline نصب سریع و آسان آن است. ورق Shadowline امنیت بالایی در برابر حوادث فیزیکی دارد.

 

مقاومت در برابر رطوبت

ساندویچ پانل Shadowline در برابر رطوبت و همچنین ضربه و آسیب فیزیکی بسیار مقاوم است.

 

زیبایی ظاهری و سبکی

ورق های Shadowline بسیار سبک هستند و باعث زیبایی ظاهر ساختمان ها می شوند. این ورق ها در بازار بسیار متنوع هستند.

 

ساندویچ نان Shadowline

ورق Shadowline یکی از متمایزترین طرح های موجدار با طرح کلاسیک و ذوزنقه ای است. این ورق سالهاست که به عنوان لایه رویی ساندویچ پانل سقفی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ساندویچ پانل Shadowline مزایای زیادی دارد. از مزایای ساندویچ پانل Shadowline این است که سقف ساختمان مقاومت آن را در برابر آسیب های فیزیکی افزایش می دهد، این ورق مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد، شکسته نمی شود، نصب سریع و آسان و تنوع طرح و رنگ بالایی دارد.
در حالی که در گذشته از ورق های کلاسیک شادولین بیشتر برای اجرا در ساندویچ پانل سقفی استفاده می شد، امروزه کاربردهای این ورق گسترش یافته و بر روی سقف های مختلف قابل اجرا و اجرا می باشد. مشکل تولید این ساندویچ پانل ها تعداد ذوزنقه های ایجاد شده در ساندویچ پانل است. هرچه ذوزنقه ها در ساندویچ پانل بیشتر باشد، پانل قوی تر است. یک ساندویچ پانل سقف شادولان باید حداکثر بار زنده و فشار بار ثابت اعمال شده به سقف را تحمل کند، بنابراین استحکام و دوام کافی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای تولید ساندویچ پانل سقفی Shadowline چندین ذوزنقه با نورد سرد روی ورق تشکیل می شود. یکی از مزیت های این نوع ساندویچ پانل ها این است که پله آخر روی هم قرار گرفته و پله آخر یکی از عرض های بی مصرف این ساندویچ پانل است.

 

ساندویچ پانل سقفی

طرح ساندویچ پانل شادولین ایتالیا:

یکی دیگر از محصولات ساندویچ پانل آریا بارون توس پانل های ساخت ایتالیا می باشد. این ساندویچ پانل دارای بیشترین عرض در بین انواع ساندویچ پانل است. عرض مفید آن 1120 میلی متر است. ارتفاع پیک این ساندویچ پانل ها 26 میلی متر است. عرض زیاد و ارتفاع کم این ساندویچ پانل های Shadowline را مقرون به صرفه کرده است.

 

طراحی ساندویچ پانل شادولین اسپانیا:

آریا بارون اولین تولید کننده ساندویچ پانل ایرانی است و تنها ساندویچ پانل سقفی 5 پله اسپانیایی Shadowline را تولید می کند. استفاده بهینه از فوم پلی یورتان در پیک قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

 

طراحی ساندویچ پانل شادولین به زبان آلمانی:

ساندویچ پانل سقفی Shadowline آلمان یکی از اولین نمونه هایی بود که با طرح کلاسیک Shadowline ساخته شد. عرض مفید این ساندویچ پانل ها 945 میلی متر و ارتفاع پیک آن 40 میلی متر است. ارتفاع بیشتر ساندویچ پانل آلمانی آن را نسبت به پانل های Shadowline ایتالیایی گرانتر می کند. ساندویچ پانل Shadowline آلمان با عایق های زیر تولید می شود:

عایق پلی اورتان PUR یا PIR
عایق پشم سنگ بدون تزریق فوم در لبه ها و عایق پشم سنگ با تزریق فوم در لبه ها
عایق پلی استایرن بدون تزریق فوم در طرفین و عایق پلی استایرن با تزریق فوم در دو طرف

 

طراحی ترک ساندویچ پانل شادولین:

این نوع ساندویچ پانل Shadowline ساخت شرکت آریا بارون توس در عرض مفید 1025 میلی متر و دارای 5 پله یا عرض 5 ذوزنقه تولید می شود. کاربرد اصلی این ساندویچ پانل ها در صنعت سیلو سازی می باشد. متناسب با انتظارات باربری که می توان از جدول بارگیری به دست آورد، ارتفاع بالای این نوع ساندویچ پانل سقفی به گونه ای طراحی شده است که هزینه ها را تا 32 میلی متر بهینه می کند. این فرآیند هزینه ساخت این نوع ساندویچ پانل طرح Shadowline را کاهش می دهد. این ساندویچ پانل ها با عایق پلی اورتان PUR یا PIR تولید می شوند.

 

ساندویچ پانل سایه لاین نروژی:

دیگر محصولات برجسته آریا بارون توس در زمینه تولید ساندویچ پانل سقفی Shadowline Shadolines نروژی دارای گام معکوس (گام به داخل) می باشد. عرض مفید آن 1120 و ارتفاع بالای این پنل ها 20 میلی متر است. این ساندویچ پانل ها با PUR یا PIR با عایق پلی اورتان تولید می شوند.

 

مناسب ترین پروفیل برای زیرسازی و نصب ساندویچ پانل سقفی Shadowline چیست؟

پروفیل Z عموماً برای قاب بندی و نصب ساندویچ پانل سقفی استفاده می شود. در محاسبه بار مجاز روی ساندویچ پانل سقفی، محاسبه صحیح فاصله پروفیل های زیرسازی از یکدیگر اهمیت ویژه ای دارد.

 

قیمت ساندویچ پانل سقفی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت این ساندویچ پانل ها با توجه به عوامل زیادی از جمله ابعاد، ضخامت، تعداد پله های پانل ها و طراحی ساندویچ پانل سقفی Shadowline تعیین می شود. با توجه به نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل شادولاین با کارشناسان فروش آریا بارون توس تماس بگیرید.

 

ساندویچ پانل Shadowline چه کاری انجام می دهد؟

از ورق های Shadowline برای ساخت ساندویچ پانل سقف و دیوار استفاده می شود. کاربرد این ورق های زیبا در ساخت ساندویچ پانل سقفی بیشتر از ساندویچ پانل های دیواری است. یکی از مهمترین کاربردهای ساندویچ پانل Shadowline پوشش دیوار و سقف سوله ها به کمک این پانل ها می باشد. ساندویچ پانل های طرح ترک یا مدل نروژی Shadowline از استحکام بالایی برخوردار هستند، بنابراین می توان از این ساندویچ پانل ها با خیال راحت برای عایق کاری سقف یا دیوار سوله ها استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این ساندویچ پانل می توان به آستر سازی دیواره یخچال اشاره کرد. ساندویچ پانل Shadowline با عایق پلی اورتان PUR یا PIR بهترین نوع ساندویچ پانل برای عایق کاری دیوارهای یخچال می باشد.
این ساندویچ پانل همه کاره به دلیل مناظر زیبایی که دارد برای پوشش منازل و ویلاها نیز قابل استفاده است. در مناطق شمالی کشور خانه هایی با سقف شیروانی پوشیده شده با ساندویچ پانل های سایه دار با تابلوهای رنگی وجود دارد. این ساندویچ پانل به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارد در ساخت خانه های پیش ساخته نیز قابل استفاده است. این پانل های Shadowline علاوه بر رطوبت در برابر ضربه و آسیب های فیزیکی بسیار مقاوم هستند.

 

مزایای ساندویچ پانل Shadowline چیست؟

از آنجایی که استفاده از این ساندویچ پانل مشابه سقف های شیروانی است، مزایای هر دو بسیار به هم نزدیک است. به عنوان یکی از بزرگترین مزیت های سقف های شیروانی می توان از مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت صحبت کرد، زیرا سقف شیروانی اساسا برای جلوگیری از تجمع آب در سقف سازه ساخته شده است، بنابراین لازم است مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد. . باران و برف. . مهمترین استاندارد رعایت شده در ساخت ساندویچ پانل های Shadowline مانند این سقف های شیروانی مقاومت بالای آنها در برابر رطوبت می باشد.
از دیگر مزایای این ساندویچ پانل می توان به نصب سریع و آسان آن اشاره کرد. ساندویچ پانل Shadowline سبک است و وزن زیادی به ساختار اضافه نمی کند. یکی از دلایل اصلی کاهش عمر مفید ساختمان ها، وزن سقف یا مصالح سنگین روی آن ها است. با استفاده از ساندویچ پانل سقفی Shadowline بار سقف روی سازه کاهش می یابد.

 

قیمت ساندویچ پانل Shadowline چقدر است؟

قیمت انواع ساندویچ پانل بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. مهم ترین عوامل موثر بر قیمت متر مربع ساندویچ پانل Shadowline جنس لایه عایق، ورق ساندویچ پانل، ابعاد ورق و ضخامت لایه عایق می باشد. از آنجایی که قیمت ورق های Shadowline به دلیل ظاهر بهتر از ورق های سینوسی گالوانیزه بالاتر است، طبیعتاً قیمت ساندویچ پانل Shadowline بالاتر از ساندویچ پانل گالوانیزه خواهد بود. جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع ساندویچ پانل شادولین با کارشناسان فروش کارخانه آریا بارون تماس حاصل فرمایید.

 

ساندویچ پانل Shadowline در چه رنگ هایی تولید می شود؟

امکان تولید این ساندویچ پانل ها در رنگ های سبز، قرمز، زرد، آبی، سفید و رنگی وجود دارد. رنگ ها یکی از مزیت های ساندویچ پانل Shadowline این است که ورق ها روی هم قرار می گیرند به طوری که دیگر آثار پیچ هایی که ساندویچ پانل با آن ها محکم شده است نمایان نمی شود و ظاهر زیبایی به آن می دهد. ساندویچ پانل.

  انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 31

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما