به دنبال افزایش کلیک های گوگل و افزایش ترافیک سایت تجاری خود هستید؟ به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید افزایش بازدید سایت را تجربه کنید که از استراتژی های مهم برای افزایش کلیک گوگل پیروی کنید. این وبلاگ جامع ترین و ضروری ترین نکات برای افزایش کلیک گوگل را برای هر وب سایتی فهرست می کند تا هر کسب و کاری بتواند با رعایت این نکات ترافیک سایت را افزایش دهد.
چرا بهینه سازی CTR می تواند کلیک های گوگل را افزایش دهد؟ در نتیجه، هرچه CTR شما بیشتر باشد، بازدیدهای وب سایت شما بیشتر می شود. CTR عامل بسیار مهمی در موقعیت یابی وب است و اگر به این سمت بروید می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید.
افزایش نرخ کلیک گوگل امروزه یکی از دغدغه های هر کسب و کار آنلاینی است. هر کسب و کاری که می خواهد فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهد باید به دنبال راه هایی برای افزایش بازدید وب سایت باشد. اما چگونه می توان ترافیک سایت را افزایش داد؟ اگر یک کسب و کار آنلاین دارید و می خواهید افزایش کلیک گوگل را تجربه کنید، باید ترفندهای افزایش کلیک گوگل را بدانید تا به هدف خود برسید! در زیر با انواع ترفندهای فنی، داخلی و خارجی سئو آشنا می شوید که با استفاده از آنها می توانید نرخ کلیک بالاتری را تجربه کنید.
با رعایت موارد مهمی که در تکنیک سئو اهمیت دارد، می توانید ارتباط بهتری با گوگل ایجاد کنید و تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان هدف خود فراهم کنید.
البته، اگر شما یک وب سایت یا وبلاگ دارید، اهمیت حیاتی نصب یک وب سایت یا WPO (بهینه سازی عملکرد وب) را می دانید. زمان بارگذاری یک وب سایت به دو دلیل مهم است: تجربه کاربر و موقعیت یابی وب. هر دو علت ارتباط نزدیکی با هم دارند، چرا؟ گوگل یک شرکت است، همه شرکت ها مشتری دارند و مشتریان گوگل کاربرانی هستند که در موتور جستجو جستجو می کنند.
گوگل مانند هر شرکت دیگری می خواهد بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد و این به معنای نشان دادن بهترین نتایج ممکن است. نه تنها کسانی که شک دارند، بلکه کسانی که می توانند تجربه بهتری را ارائه دهند، در این عامل سرعت بارگذاری یک وب سایت است.
سرعت بارگذاری تأثیر مستقیمی بر بسیاری از آمارهای دیگر مانند فروش در تجارت الکترونیک دارد، اما ما میخواستیم ببینیم که چگونه سرعت بارگذاری و Google AMP میتواند به شما در دریافت ترافیک بیشتر کمک کند.
افزایش کلیک های گوگل بدون توجه به آنچه برای گوگل اهمیت دارد غیرممکن است! پس با رعایت نکات مهم در سئوی داخلی شروع کنید: از جمله مواردی که در سئوی داخلی باید به آن توجه کنید، در زیر به تفصیل به آنها پرداخته ایم.
آیا می دانستید از هر 10 نفر 8 نفر فقط تیتر یک آگهی یا پست را می خوانند؟ این به این معنی است که برای افزایش ترافیک سایت، باید بیشتر روی ایجاد عنوانی تمرکز کنید که مخاطبان هدف شما را جذب کند و آنها را به سمت وب سایت شما هدایت کند.
محتوای خود را برای موتورهای جستجوی گوگل سئو کنید
مخاطبان شما با کلمات کلیدی کسب و کار شما به سایت شما هدایت می شوند. بنابراین، شما باید محتوای بهینه شده برای سئو ایجاد کنید. به عنوان کلمه کلیدی استفاده کنید
شامل متا اسکریپت، کلمه کلیدی و متقاعد کننده است
عنوان وبلاگ، بهترین، عالی، برجسته و غیره باید حاوی کلمات متقاعد کننده ای مانند
از سوالات متداول در وبلاگ خود استفاده کنید
تمام تصاویر موجود در محتوا باید متن جایگزین داشته باشند
آژانس دارت با کمک تیمی از نویسندگان و کارشناسان سئو این نگرانی را برای مشاغلی که با محتوای سئو سروکار دارند برطرف می کند. خدمات محتوای آژانس دارت شامل ایجاد محتوای منحصر به فرد و با کیفیت می باشد که می توانید در صورت نیاز درخواست بررسی و ویرایش کنید.
بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل نتایج است. شما می توانید وب سایت خود را، دقیقاً تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند، مدت زمانی که در سایت می گذرانند، صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند و غیره ردیابی کنید. آن را به سرویس های نرم افزاری مانند گوگل آنالیتیکس که آن را گزارش می دهند ارسال کنید. این به شما این ایده را می دهد که آیا تلاش های شما نتیجه می دهد یا خیر و کدامیک موفق ترین هستند.
یکی دیگر از عوامل سئو که باید در استراتژی های SEO On Page در نظر گرفته شود، پیوند داخلی است. این در مورد ایجاد پیوند به صفحات دیگر در وب سایت شما، انتقال قدرت بین آنها و ایجاد یک ساختار پیوند داخلی تا حد امکان کامل است.
یک پیوند مستقیم به صفحات یا مقالات خود ما به یک دلیل بسیار ساده می تواند برای ترافیک مفید باشد: شما اطلاعاتی را که نشان می دهید با مقالات دیگر تکمیل می کنید و به خوانندگان خود این فرصت را می دهید که به صفحات بیشتری بروند. در نتیجه صفحات بیشتری دریافت کنید.
یکی دیگر از عوامل سئو داخلی برای افزایش ترافیک وب سایت شما، کار با کلمات کلیدی طولانی است. برای کسانی از شما که هنوز اصطلاح "دم بلند" را نمی شناسید، نگاهی به کلمات کلیدی دم بلند بیندازید. به عنوان مثال:
کلمه کلیدی: "مانتو"
کلیدواژه دم بلند: "مدل پالتو جدید"
در حالی که این درست است که حجم جستجوی طولانی اغلب کمتر از کلمات کلیدی عمومی تر است، دنباله های دم بلند خوب ساخته شده می توانند ترافیک وب زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.
بدیهی است که برای یک فروشگاه آنلاین تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی کمتر عمومی بسیار آسان تر خواهد بود، شما ترافیک کمتری نسبت به کلمه کلیدی اصلی دریافت خواهید کرد، بله، اما به دلیل سختی کم کلمه کلیدی، کلمه کلیدی دم طولانی شانس بیشتری برای رتبه بندی و در کل دارد. افزایش دادن.
یافتن کلمات کلیدی که کاربران ما را پیدا می کنند و به روز رسانی محتوا با تقویت آن کلمات کلیدی می تواند منجر به افزایش ترافیک سایت و کلیک های گوگل شود. بنابراین، بلافاصله به جستجوی کنسول سایت خود بروید و اصل هر یک از مطالب خود را بررسی کنید. وقتی این کلمات کلیدی را شناسایی کردید، وقت آن است که آن کلمات کلیدی را بیشتر در مکان های استراتژیک مانند زیرنویس ها، پاراگراف ها، توضیحات متا و افزودن عنوان پیدا کنید.
استفاده از جستارهای بهینه شده و بهروزرسانی محتوا به Google اجازه میدهد تا بداند محتوای شما بهروز و مرتبط با جستجوهای کاربران است، بنابراین موقعیت و رتبه فعلی شما بهبود مییابد.
گوگل وسواس دارد! از آنجایی که گوگل به کاربران خود اهمیت می دهد، همیشه می خواهد بهترین، مرتبط ترین و به روزترین محتوا را در اختیار آنها بگذارد.
بنابراین، اگر محتوایی دارید که مدتهاست آن را تغییر ندادهاید و میخواهید جایگاه آن را در فهرستهای نتایج افزایش دهید، محتوا را گسترش دهید و کلمات کلیدی را که برای آنها قرار دادهاید بررسی کنید.
یکی از بهترین راهها برای افزایش تعامل با الگوریتمهای گوگل، تقلب دادههای ساختیافته است. میتوانید از این برای ارائه محتوا به خزندههای Google به عنوان یک کد پیشفهم استفاده کنید. جاسازی داده های ساختاریافته محتوا را غنی و بهینه می کند و می تواند اطلاعات محتوای بیشتری را به کاربران منتقل کند.
قدرت تصاویر در انتقال مفاهیم همیشه موضوعی بحث برانگیز بوده است. شما می توانید با قرار دادن تصاویر مرتبط، با کیفیت و جذاب، تعامل بیشتری با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. فرض کنید برای جستجوی موضوعی به سایتی رفته اید، شروع به خواندن مطالب کرده اید، اما هیچ تصویری را نمی بینید، چه احساسی دارید؟ سایتی خشک و بی روح! اکثر مردم ترجیح می دهند مطالبی را با تصاویر مرتبط و جذاب بخوانند، بنابراین اگر می خواهید کلیک گوگل را افزایش دهید، حتما تصاویر منحصر به فرد و جذاب را در محتوای خود قرار دهید.
یکی از مهم ترین ترفندها برای افزایش نرخ کلیک گوگل، ایجاد لینک های دائمی کوتاه و توصیفی است. از آنجایی که نمی توانید هیچ URL برای سایت خود ایجاد کنید، بهتر است URL هایی را انتخاب کنید که حاوی کلمه کلیدی برای محتوای شما باشند. ایجاد یک کلمه کلیدی کوتاه با یک کلمه کلیدی هم خواندن بهتر و هم جذاب تر است و کاربر سریعتر آن را درک می کند.
علاوه بر سئوی فنی، سئوی داخلی سئوی خارجی نیز گام مهمی است که در افزایش کلیک گوگل نباید از آن غافل شد. در این مرحله باید نکاتی مانند:
بازاریابی ایمیلی
ارسال چت مهمان
تبلیغات گوگل ادز
تبلیغات رسانه های اجتماعی
لینک برگشت
امروزه حفظ کاربرانی که از یک وب سایت بازدید می کنند بسیار دشوار است. اما حتی پیچیدهتر این است که کاربرانی که از وبسایت ما بازدید میکنند، ما را به خاطر میآورند و بعداً دوباره از ما بازدید میکنند. یکی از بهترین تکنیک ها برای بازگرداندن آنها بازاریابی ایمیلی است. به عنوان مثال، می توانید یک خبرنامه جذاب ایجاد کنید و مخاطبان هدف خود را در خبرنامه ای که قبلاً اطلاعات لازم را دریافت کرده اید، مشترک کنید. از این طریق می توانید به بازدیدکنندگانی که در خبرنامه مشترک هستند دسترسی پیدا کنید تا به وب سایت ما بازگردند.
پست مهمان یک عامل مهم در افزایش کلیک گوگل است. در اینجا برخی از مزایای کلیدی پست های مهمان آورده شده است:
به طور معمول، زمانی که مهمان مقاله ای را پست می کنید، می توانید یک یا دو پیوند را به صفحه وب خود اضافه کنید و موضوع یا جهتی را که در مقاله پوشش داده شده است، گسترش دهید. بنابراین، اگر کسی می خواهد در مورد این موضوع بیشتر بداند، بر روی لینک کلیک کنید و ترافیک سایت شما افزایش می یابد.
با ارسال پست در وبلاگ های خارج از وبلاگ خود، دسترسی بیشتری به محتوای خود خواهید داشت. به این ترتیب، می توانید خوانندگان بالقوه جدیدی را جذب کنید که قبلاً نداشتید.
یکی از ارکان سئو، دریافت بک لینک های خوب به وب سایت ما است. اگر مقاله ای را در یک وبلاگ مهم در یک موضوع مرتبط منتشر کنید، به طور مستقیم موقعیت سئو وب سایت خود را افزایش خواهید داد.
امیدوارم با این ترفندها بتوانید ترافیک وب پروژه های خود را افزایش دهید. اگر آنها را مفید می دانید یا ترفندهای بیشتری برای آن می دانید، می توانید از نظرات برای گسترش فهرست به ما کمک کنید.
این روش یکی از روش های پولی برای افزایش کلیک گوگل است. تبلیغات Google Ads شما می توانید با پرداخت قیمت برای هر کلمه کلیدی، کلمات کلیدی یا محتوای خود را در بالای صفحه نتایج گوگل قرار دهید. به عنوان مثال، دارت خدمات Google Ads را ارائه می دهد که بهترین گزینه را برای نشان دادن محتوای شما به کاربرانی که محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند، ارائه می دهد تا رتبه بندی SERP بهتری داشته باشد.
هم اینستاگرام و هم فیسبوک به شما امکان می دهند تبلیغاتی را با هدف قرار دادن بیش از یک میلیارد کاربر بر اساس کشور، جمعیت شناسی و علایق اجرا کنید.
با این حال، اگر هدف شما هدایت ترافیک به سایت شماست، هنگام انتخاب نوع تبلیغ، به یاد داشته باشید که وب سایت خود را تبلیغ کنید، نه صفحه رسانه های اجتماعی خود را.
قابلیت اطمینان دامنه مهم ترین و ضروری ترین نکته است، غفلت از آن به معنای خداحافظی با افزایش کلیک گوگل است! آنها بهتر هستند. پس آیا باید چنین کلماتی را ذکر کنم؟ عدد! شما می توانید از طریق بک لینک (راهی که از طریق سایت هایی با اعتبار دامنه بالا و امتیاز اسپم پایین به سایت خود لینک می دهید) اعتبار از گوگل دریافت کنید.
از آنجایی که شما به سایت خود در سایت های با اعتبار بالا لینک می دهید، گوگل آن را به عنوان یک امتیاز برای شما در نظر می گیرد و آن را به اعتبار دامنه شما اضافه می کند. شما می توانید فرآیند بک لینک را خودتان انجام دهید که یک کسب و کار پیچیده و پرخطر است و یا می توانید آن را به آژانس های تبلیغاتی بسپارید. برای این منظور، آژانس دارت ممکن است خدمات بک لینک را مطابق با قوانین گوگل انتخاب کند.
برچسب های مهم