پشتیبانی 24 ساعته سئو سایت توسط تیم یاسئومی


پشتیبانی 24 ساعته سئو سایت توسط تیم یاسئومی

پشتیبانی سئو یکی از خدمات اصلی رادزاد است. در صورت درخواست این خدمات از ما می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو به اجرای تکنیک هایی با هدف افزایش دید سایت شما در نتایج جستجو اشاره دارد.
یک پشتیبان سئو از چندین راه برای افزایش ترافیک سایت شما از موتورهای جستجو استفاده می کند و وب سایت شما را در موقعیت بهتری برای آنها قرار می دهد. فعالیت های اصلی آنها شامل سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی سایت است.

 

سئو چیست؟

SEO مخفف SEO است که مخفف Search Engine Optimization است. سئو فرآیندی است که به وب سایت شما کمک می کند بیشتر در فضای وب دیده شود. سئو به طور خاص بر بهبود رتبه سایت در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو متمرکز است.
هرچه رتبه سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد، احتمال دیده شدن آن توسط کاربران بیشتر می شود. در نتیجه افزایش دید وب سایت، درآمد حاصل از وب نیز افزایش می یابد.
انواع خدمات پشتیبانی سئو سایت
حامی سئو در راستای کار خود اقدام می کند. ما آنها را در زیر خلاصه می کنیم.

 

1. سئوی فنی: تحلیل موضوعاتی که در قسمت فنی سایت موثر هستند

بهینه سازی کد

یکی از مهمترین عوامل در سئو بهینه سازی کد است. یک کد بهینه شده می تواند سرعت سایت را کاهش دهد و نسبت کد به متن صفحه را افزایش دهد. یک طرفدار سئو همیشه اقداماتی را برای بهینه سازی کد انجام می دهد تا اندازه وب سایت را کاهش دهد. از نظر مفهومی، گوگل وب سایت هایی با حجم کد کمتر را بهتر درک می کند.

 

افزایش سرعت سایت

الگوریتم رتبه بندی گوگل همیشه برای بهبود تجربه کاربر در حال حرکت است. گوگل علاوه بر اهمیت ارائه بهترین محتوا به کاربران، سرعت بارگذاری وب سایت ها را نیز در نظر می گیرد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می کند.
اگر همه شرایط بین دو وب سایت از نظر تئوری یکسان باشد، گوگل وب سایت سریع را بالاتر از وب سایت کندتر قرار می دهد زیرا کاربران وب سایت های سریع را دوست دارند. یک صفحه باید در کمتر از چهار ثانیه بارگیری شود.

 

نمایش وب سایت تلفن همراه بهبود یافته است

یکی از عوامل در رتبه بندی سایت ها، واکنش گرا بودن و نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های مختلف موبایل است. یک وب سایت واکنش گرا تجربه کاربری بهتری را در دستگاه های تلفن همراه ایجاد می کند.
وب سایت هایی که برای موبایل بهینه نشده اند به صورت کامل نمایش داده می شوند و کاربر برای مشاهده آنها باید به صورت افقی اسکرول کند.

 

گواهی امنیتی را اعمال کنید

گوگل وب سایت های امنی مانند کاربران را ترجیح می دهد. یک وب سایت با بدافزارهای مختلف نمونه ای از یک وب سایت ناامن است. البته هیچ کاربری دوست ندارد با مراجعه به یک وب سایت کامپیوتر خود را با انواع بدافزارها آلوده کند.
اخیرا گوگل اهمیت زیادی به وجود گواهینامه های امنیتی در سایت ها داده است. از هم‌اکنون، مرورگر گوگل کروم به کاربران وب‌سایت‌های تایید نشده هشدارهای امنیتی می‌دهد.
آپلود یک وب سایت در HTTPS به این معنی است که وب سایت دارای گواهینامه SSL است. پروتکل SSL یک لایه امنیتی بین کاربر و سرور سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات منتقل شده بین کاربر و سرور برای گوگل بسیار مهم است، بنابراین گوگل برای چنین سایت هایی رتبه بندی را در نظر گرفته است.

 

2. سئوی داخلی: بهینه سازی عناصر داخلی سایت

بهینه سازی عنوان صفحه و توضیحات متا

عنوان صفحه و توضیحات متا به دو دلیل در سئو مهم هستند. هر دو داده به گوگل کمک می کنند تا محتوای صفحه را بهتر درک کند. پشتیبانی سئو از کلمات کلیدی برای بهینه سازی این دو قسمت استفاده می کند. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی اصلی، طبیعتاً از همان کلمات کلیدی در آنها استفاده می کند.
دلیل دوم اهمیت عنوان صفحه و توضیحات متا این است که این دو داده در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند و بین نوع نمایش سایت شما و سایر رقبای شما تفاوت ایجاد می کنند. یکی از عوامل تاثیرگذار در سئوی مدرن نرخ کلیک سایت است که این دو داده می توانند آن را افزایش دهند.
با دادن نرخ کلیک بیشتر به صفحه و صرف زمان زیادی برای ورود کاربران به صفحه، گوگل امتیاز بیشتری به صفحه می دهد و احتمالاً رتبه آن را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

 

بهینه سازی هدرها

گوگل به وب سایت هایی با عنوان بهتر امتیاز بیشتری می دهد. استفاده از تگ های عنوان در محتوای یک صفحه ساختاری را در آن ایجاد می کند. هرچه عناوین بخش‌های مهم‌تر بزرگ‌تر و اهمیت کمتری داشته باشند، عناوین کوچک‌تر می‌شوند. این برای صفحات وب با برچسب عنوان H1 تا H6 اعمال می شود.
استفاده صحیح و بهینه از تگ های عنوان در مرتب سازی صفحات بسیار مهم است. ما شخصاً تجربیات زیادی داشته ایم که صرفاً با اصلاح هدرها، رتبه وب سایت بسیار افزایش می یابد. طرفداران سئو می دانند که چگونه تگ های عنوان صفحه را بهینه کنند.

 

بهینه سازی محتوا

محتوای متنی یک صفحه برای رتبه بندی آن بسیار مهم است. گوگل از ابزارهای خود برای بررسی معیارهایی مانند نرخ پرش و زمان کاربر در سایت ها استفاده می کند. اگر یک تبلیغ کننده سئو فقط موارد قبلی را در بخش سئو داخلی بهینه کند، نتیجه خیلی طول نمی کشد.
محتوای یک صفحه نیز باید برای کاربران ارزشمند تلقی شود. لیست کردن خدمات سایت خود بدون هیچ توضیح اضافی برای کاربران و موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. افزودن توضیحات بیشتر در مورد خدمات و محصولات شما می تواند تمایل کاربران را برای استفاده از خدمات و محصولات شما افزایش دهد.
یک حامی حرفه ای سئو می داند که علاوه بر محتوای متنی، باید از سایر مطالب موجود در صفحه مانند عکس و فیلم نهایت استفاده را ببرد. این نوع محتوای بصری باعث افزایش تعامل کاربران در وب سایت می شود.

 

3. سئوی خارجی: بهینه سازی خارج از صفحه را انجام دهید

تکنیک های سئو خارجی اعتبار نام دامنه وب سایت را افزایش می دهد و این یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت ها می باشد. سئوی داخلی منجر به رتبه بندی بهتر سایت می شود زیرا گوگل آن را بهتر درک می کند. از طرف دیگر سئوی خارجی، اعتبار سایت را افزایش می دهد و گوگل را مجبور می کند تا یک سایت را بالاتر از سایرین قرار دهد.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت های آنها باعث می شود تا کاربران از حضور شما آگاه شوند. هر چه یک وب سایت در شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد، ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت هدایت می کند. این فعالیت نقش مهمی در برندسازی دارد و بنابراین می تواند به طور غیرمستقیم بر سئو سایت تاثیر بگذارد.

 

بک لینک ها

بک لینک ها در قلب الگوریتم گوگل قرار دارند. از دیدگاه گوگل، هر چه یک وب سایت بهتر باشد و بک لینک های بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری آن را تایید می کنند. بک لینک های بیشتر و با کیفیت بهتر منجر به رتبه بهتر سایت در نتایج جستجو می شود. البته بک لینک ها پتانسیل زیادی برای اسپم دارند، بنابراین پشتیبانی سئو سایت می تواند کمک بزرگی به وب سایت ها کند.
اگر مروج سئو اعتبار زیادی نداشته باشد، احتمالاً می خواهد روی تعداد بک لینک ها تمرکز کند. کلید یک استراتژی خوب سئو کیفیت بک لینک است.

 

4. سئوی طبیعی: افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو

سئوی طبیعی سایت در مشاغل داخلی و بین المللی ضروری است. این نوع سئو بر روی افزایش رتبه سایت در گوگل و سایر نتایج موتورهای جستجو تمرکز دارد. اینترنت پر از مقالات آموزشی در مورد تمرین سئوی طبیعی و بهبود رتبه گوگل است.
اینگونه تکنیک های سئو که با پشتیبانی سئوی سایت پیاده سازی می شوند، شامل بهینه سازی داخلی و خارجی سایت می باشد. این تکنیک ها شامل بهینه سازی عنوان صفحه و متا تگ، بهینه سازی محتوای صفحه و ایجاد بک لینک است.

 

5. سئوی محلی: افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوی محلی

سئوی محلی برای مشاغلی که به مکان های خاصی گره خورده اند ضروری است. سئو بر اساس مکان موضوعی جدیدتر از بهینه سازی کلی سایت است. یکی از اهداف سئوی محلی قرار دادن سایت در نتایج محلی گوگل (بخشی که سه کسب و کار محلی را همراه با وب سایت آنها تبلیغ می کند) است.
مشارکت در این صنعت می تواند فرصتی برای کسب و کارهای کوچکی باشد که در مناطق خاصی فعالیت می کنند و به مشتریان محلی وابسته هستند. تکنیک های مورد استفاده در سئوی محلی کمی متفاوت از تکنیک های استفاده شده در سئوی طبیعی است. رستوران ها، تعمیرگاه های خودرو و خدمات خانگی از جمله مشاغلی هستند که می توانند از سئوی محلی بهره زیادی ببرند.

 

6. مدیریت شهرت

یکی دیگر از خدماتی که پشتیبانی سئو ارائه می دهد، مدیریت شهرت یک کسب و کار (Reputation Management) است. بسیاری از کاربران اینترنت در آخرین انتخاب های خود از نظرات استفاده می کنند. این نظرات را می توان در فروشگاه های اینترنتی بزرگ یافت. بازخورد کاربرانی که محصول را خریداری کرده اند، کمک بزرگی به سایر مشتریان بالقوه خواهد کرد.
مانند بررسی محصول، بررسی خدمات تجاری برای افرادی که به دنبال خدمات خاصی هستند مفید است. این نوع انتقاد می تواند یک کسب و کار را شکست دهد یا شکست دهد. شرکت هایی که نظرات مثبت دریافت می کنند، بیشتر از سایرین توسط مشتریان استخدام می شوند.
خدمات مدیریت شهرت ارائه شده توسط حامی سئو باعث افزایش نظرات مثبت یک کسب و کار یا محصولات آن و کاهش نظرات منفی می شود. یکی از مهمترین نقش های پشتیبانی سئو کمک به مشتریان برای دریافت نظرات مثبت است.

 

7. بازاریابی موتورهای جستجو

خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به نمایان شدن یک وب سایت تجاری کمک می کند. ارتباط مستقیمی بین افزایش دید سایت و افزایش درآمد وجود دارد.
هر چه یک وب سایت بیشتر توسط کاربران اینترنتی دیده شود و مورد استفاده قرار گیرد، احتمال اینکه آنها مشتری سایت شوند بیشتر می شود. به طور کلی، پشتیبانی سئو در این زمینه می تواند به شما در افزایش شهرت برند، افزایش ترافیک وب سایت و افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

 

راه حل

سئو فرآیندی است که هدف آن افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو، افزایش ترافیک و درآمد است. خدمات سئوی مختلفی در این زمینه وجود دارد که هر کدام بر روی بخشی از فرآیند تمرکز دارند.
برای اینکه یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری داشته باشد، یک حامی سئو باید تاکتیک های مختلف سئو مانند سئو داخلی، سئو خارجی و سئو محلی را پیاده سازی کند.
SEO طبیعی بر نتایج طبیعی موتورهای جستجو تمرکز دارد. سئوی محلی نیز بر افزایش رتبه سایت در نتایج محلی گوگل تمرکز دارد. این نوع سئو برای مشاغل کوچکی که به مشتریان محلی وابسته هستند ضروری است.
در حالی که سئوی طبیعی تاثیر زیادی در به دست آوردن مشتریان محلی دارد، در وب سایت های بین المللی جامع از اهمیت بیشتری برخوردار است. مدیریت شهرت یک سایت نیز برای نشان دادن تصویر بهتر از سایت بسیار مهم است.
بازاریابی موتورهای جستجو نیز باعث افزایش شهرت برند می شود. مدیریت شهرت و بازاریابی در نتایج جستجو تاثیر زیادی در تبدیل کاربران سایت به مشتری دارد.
اگر علاقه مند به دریافت پشتیبانی سئو هستید، می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید تا از خدمات ذکر شده در این مقاله نهایت استفاده را ببرید. فراموش نکنید که موفقیت سایت خود را به متخصصان بسپارید.

  انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 24

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما