مشورت با کارشناس سئوی یاسئومی برای موفقیت کسب و کار


مشورت با کارشناس سئوی یاسئومی برای موفقیت کسب و کار

برای موفقیت، باید بر روی یک استراتژی خوب متمرکز بمانید. علاوه بر اختصاص و پشتکار بودن، تعیین مسیر تلاش های بازاریابی و اجتناب از هزینه های غیرضروری استراتژی که هیچ نتیجه ای به همراه ندارد، بسیار مهم است. تخصیص دارایی به استراتژی بازاریابی راه خوبی است زیرا می تواند پله ای برای موفقیت کسب و کار باشد.
نقش یک مشاور سئو این است که شانس درست، راه درست را ببیند و یک استراتژی بازاریابی برای هدف گیری تصاعدی کسب و کار خود به سمت بالا ترسیم کند.
به خواندن ادامه دهید تا بدانید مشاوره حرفه ای سئو سایت چگونه کار می کند، مراحل آن چیست و مشاوران ما از چه روشی استفاده می کنند.

 

1. تجزیه و تحلیل حضور آنلاین

قبل از شروع، باید تاکید کنیم که دانستن فعالیت های تجاری مشتریانمان و همچنین ساختار وب سایت و حضور رسانه های اجتماعی ضروری است. به منظور توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کامل، ما باید تمام تلاش ها و اهداف کسب و کار شما را شناسایی و درک کنیم. در نتیجه این تجزیه و تحلیل ما متوجه می شویم که گروه هدف شما چیست، ببینیم ساختار جمعیتی آنها چیست، ببینیم انتظارات شما و استراتژی کسب و کار شما به طور کلی چیست.
چند شاخص از وضعیت وب سایت شما وجود دارد که شامل بازدیدها، رتبه صفحه، موقعیت کلمات کلیدی در SERP و تعداد آنها می شود.
تعیین اهداف اولیه یک کمپین بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است. آیا این اهداف شامل ترافیک بیشتر، به دست آوردن موقعیت های بهتر در SERP، افزایش حضور در رسانه های اجتماعی یا چیز دیگری است؟

 

2. تجزیه و تحلیل رقابت

لازم نیست رقبای شما در دنیای واقعی مانند رقبای آنلاین شما باشند. در دنیای آنلاین، شرکت ها این شانس را دارند که کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند و در نتیجه به بالاترین جایگاه ها در SERP برسند. اغلب اوقات، موقعیت کلمات کلیدی رقبای شما بر تجارت شما نیز تأثیر می گذارد.
بنا به دلایلی، آنها آنجا هستند و مشاوران سئوی ما می خواهند کشف کنند که از چه تکنیک ها و استراتژی های سئو استفاده کرده اند و از تمام اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شده اند استفاده کنند.
بنابراین لازم است در استراتژی های رقبای خود فکر کنید و به اهداف خود برسید.

 

3. راهبردی کردن

سئو اکنون به مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی اینترنتی اشاره دارد. این شامل استفاده از تکنیک‌های مختلف، از شبکه‌های اجتماعی، مرور کمپین‌های ایجاد لینک و تا نوشتن محتوا در وب‌سایت‌های مرتبط است.
مشاوران سئو ما تعیین می کنند که کدام تکنیک ها برای وب سایت شما بهترین هستند و به شما کمک می کنند تا آنها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

 

4. پیاده سازی تکنیک های سئو

مهم است که همان آژانس سئو تمامی فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما را از مشاوره ها و انتخاب رویکرد سئوی مناسب تا پیاده سازی آن ها در وب سایت و شبکه های اجتماعی شما انجام دهد. اگر اعضای تیم روی یک هدف با هم کار کنند، فقط می توانید انتظار بهترین نتایج را داشته باشید.

 

5. گزارش

علاوه بر نظارت مداوم بر فعالیت‌های سئو، داشتن یک مدرک شفاف از تمام فعالیت‌های سئوی که اجرا می‌کنید نیز مهم است تا در عوض نتایج آن را مشاهده کنید.

ارسال گزارش های دوره ای SEO ضروری است و کل فرآیند را شفاف تر و درک آن را آسان تر می کند.

این لیستی از فعالیت هایی است که مشاوران سئو ما انجام می دهند:

  • درک نیازهای مشتری، اهداف تجاری و ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • ساخت یک تحلیل جامع وب سایت
  • تعیین کلمات کلیدی
  • ارسال گزارش اولیه
  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقابت
  • تجزیه و تحلیل محتوای سئو (SEO copywriting)
  • معماری وب سایت و تجزیه و تحلیل لینک داخلی
  • HTML و تجزیه و تحلیل صفحه آرایی
  • اعتبار سنجی کد HTML
  • توصیه های داخل صفحه
  • توصیه‌های بهینه‌سازی: سرفصل‌ها، متا تگ‌ها و عناوین، قالب‌بندی متن (متن برجسته، ایتالیک، زیرخط دار)، سرعت صفحه و بهبود عملکرد
  • تعریف استراتژی ساخت لینک
  • نظارت و گزارش ماهانه فعالیت های سئو
  • نظارت بر رابطه بین تکنیک های سئو و اهداف تجاری

 

درخواست مشاوره سئو

اگر مطمئن نیستید که فرآیند سئو باید چگونه باشد اما ایده کلی برای اجرای برخی از فعالیت ها دارید، با ما تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره با کارشناسان ما تعیین کنید. تیم سئوی ما شرایط و موقعیت وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند، تغییراتی را پیشنهاد می کند و یک برنامه دقیق از فعالیت های بازاریابی را مطابق با توصیه های Google ترسیم می کند. ما مسیر را تعیین می کنیم و شما راه را هدایت می کنید.

  انتشار : ۴ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 35

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما