چگونه سئوی سایتمان را با یاسئومی آنالیز کنیم؟


چگونه سئوی سایتمان را با یاسئومی آنالیز کنیم؟

وقتی برای اولین بار با اینترنت روبرو شدیم، صادقانه بگویم نمی دانستیم با آن چه کنیم. وضعیت محتوای وب فارسی مثل امروز نبود، بنابراین آخرین سایتی که اگر بخواهیم به آن سر بزنیم، سایت های «تکتاز»، «تکناز» و «دبی» بود که به محض شروع فیلترینگ فیلتر شدند. در واقع اگر می خواستیم از وب به عنوان یک اپلیکیشن استفاده کنیم امکان پذیر نبود، اما امروزه بسیار متفاوت است، محتوای تولید شده در وب فارسی بسیار متنوع و گسترده است و رقابت شدیدی برای جذب مخاطب وجود دارد.
در اقیانوس محتوای وب فارسی، رقابت آنقدر شدید است که کلمه به کلمه، عبارت به عبارت و گاهی کلمه به کلمه قیمت گذاری می شود. تجزیه و تحلیل و نظریه پردازی ارائه شده است. اینجاست که تحلیل سایت و نقش تحلیل سئو مشخص می شود.

در تجزیه و تحلیل سایت با یاسئومی، هدف معمولاً تعیین مکان وب سایت شما در دنیای وب، شناسایی رابط کاربری و تجربه کاربری، میزبانی و سرعت، راه حل های تعاملی با کاربر و ... موارد در نظر گرفته شده در تحلیل و بررسی سایت است. در واقع آنچه در تحلیل سایت مورد توجه قرار می گیرد این است که یک وب سایت دارای خط مشی مشخص و یکپارچه باشد.
مواردی که در تحلیل سایت در نظر گرفته می شود، تمامی بخش ها و جوانب، در قالب یک مجموعه واحد و به صورت یک سیستم، یکی از مهمترین ارکان هر کسب و کاری امروزی است.
اما این تحلیل سئو است که این روزها بسیار مهم است. به عنوان یک توصیه می گوییم تحلیل و تحلیل سئو را از سئو و تحلیل سایت جدا نکنید، سئو نیز بخشی از سیستم سایت شما و به روز رسانی الگوریتم گوگل است. موتور جستجو سایت هایی را که هدفشان جلب رضایت گوگل است و رفتاری ظاهراً سئوی فریندلی دارند جریمه می کند و سایت ها را به جای آوردن آنها به بالای صفحات نتایج جستجو که User Freindly هستند از نتایج حذف می کند.

سوال اساسی که این روزها مطرح می شود این است که آیا تجزیه و تحلیل سایت و تجزیه و تحلیل سئو فقط با ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل آنلاین کافی است؟ از طرفی باید بگوییم که ابزارهای خوب زیادی وجود دارند که خوب هستند، دید کلی خوبی ارائه می‌کنند و حتی می‌توانند به شما یک دید کلی بدهند، اما در نظر داشته باشید که برای داشتن یک تحلیل راحت و جامع، ابزارهای رایگان دیگری وجود ندارد. ضمن جمع آوری تمامی این گزارش ها و تحلیل ها و نتیجه گیری از آنها، بی شک کار نیروی انسانی با تجربه و متخصص در این زمینه است.
اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت مورد استفاده تحلیلگران به دلیل تخصص خود اطلاعات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند که نیاز به دانش گسترده ای دارد. علاوه بر دانش گسترده، بسیاری از این ابزارها گران هستند، که غیراقتصادی است و هزینه های بازاریابی را به ویژه برای مشاغل کوچک افزایش می دهد، بنابراین اگر هنوز کسب و کار بزرگی ندارید، بهتر است و هزینه این ابزارها در ماه گران است. . برای شما. نمایندگی ها و کارشناسان متخصص در این زمینه را رها کنید.

یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که یک استراتژی و خط مشی مشخص برای کسب و کار خود در وب داشته باشید. متوجه خواهید شد که هدف شما این است که بدانید چقدر در پیشبرد اهداف و برنامه های خود موفق هستید، اما اگر چنین برنامه و رویکردی ندارید، وقتی به سراغ تحلیل سایت می روید، معمولا هدف شما بیشتر تشخیص، درمان است. سایت بیمار و راهی برای نجات آن بیاندیشید. در این زمان شما در واقع هزینه درمان را خرج می کنید که قطعاً شدیدتر از پیشگیری است.
توصیه ما به شما این است که زود شروع کنید، اگر برنامه خاصی ندارید یا مهم نیست، تحلیل و سئو سایت مناسب را از افراد ماهر در این زمینه دریافت کنید، ما در پالادیوم، اگر افتخار می کنید، یک برنامه کامل تجزیه و تحلیل ما در خدمت شما هستیم! با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را بگذارید.

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 17

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما