استراتژی سئو برای افزایش بازدید - یاسئومی


استراتژی سئو برای افزایش بازدید - یاسئومی

در این مقاله، ما در مورد یک استراتژی سئو اثبات شده صحبت خواهیم کرد که می تواند ترافیک ارگانیک شما را به 100000 بازدید در ماه افزایش دهد. با ما بمان.
قبل از شروع، بیایید نگاهی به نحوه تکامل ترافیک ورود در طی سال‌ها بیندازیم. به نمودار زیر توجه کنید:
آنچه در سمت چپ مشاهده می کنید تعداد کلمات کلیدی وب سایت برای رتبه بندی است، نه ترافیک جستجوی واقعی. نکته برجسته این نمودار روند رو به افزایش در ترافیک ارگانیک است. همانطور که می بینید، موفقیت یک شبه به دست نمی آید و باید ماه ها سخت کار کنید.
دیگر نیازی به تلف کردن زمان برای تکنیک هایی ندارید که فقط در تئوری کار می کنند. مطمئنا راه موفقیت به این راحتی نیست و برای رسیدن به موفقیت باید مراحل دقیق تمام مراحل را دنبال کنید.

 

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو یک برنامه عملی سطح بالا برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مهم وب سایت شما است.
با توجه به تعریف بالا باید به دو نکته توجه کرد:
یک استراتژی باید شامل یک برنامه عملی باشد.
هدف نهایی شما فقط رتبه بندی برای کلمات کلیدی نیست. بلکه برای کلمات کلیدی مهم و مفید وب سایت شما.
هر دو مرحله برای اجرای موفقیت آمیز این استراتژی سئو بسیار مهم هستند.

 

اهمیت استراتژی سئو چیست؟

شما باید برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو برنامه ریزی کنید، اگر برنامه ای نداشته باشید رتبه خوبی نخواهید داشت و در این صورت این چیزی نیست که می خواهید. بهینه سازی و سئو بدون برنامه ای مانند رانندگی با چشم بند. جلو می روی، اما یا به دیوار می خوری یا سقوط می کنی. در نتیجه، برنامه شما باید به جای تمرکز بر روی تک تک کلمات کلیدی، بر روی رتبه های بالاتر و هدایت ترافیک به سمت کلمات کلیدی تمرکز کند.
در این مقاله در مورد استراتژی های سئو که با پیروی از این استراتژی ها به دست خواهید آورد صحبت خواهیم کرد.
برای تقویت سئو و رتبه بندی بهتر چه کارهایی می توان انجام داد؟
در این مقاله 13 استراتژی سئو برای تقویت سئو و رتبه بهتر را بررسی می کنیم که با رعایت هر یک از این عناصر می توانید رتبه بهتری کسب کنید.
رقبای خود را ملاقات کنید.
وب سایت خود را بشناسید.
یک فایل ورود به سیستم SEO را راه اندازی کنید.
یک ممیزی فنی سئو انجام دهید.
کلمه کلیدی را برای ایجاد محتوای اصلی و پایه مشخص کنید.
پیوند دادن موضوعات (مقالات پشتیبانی)
سئو روی صفحه
پردازش محتوا
نام تجاری خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.
برنامه ای برای ایجاد لینک ایجاد کنید.
با جدیدترین نکات سئو به روز باشید.
نتایج موتورهای جستجو را بررسی و اندازه گیری کنید
محتوا را مرتبط و به روز نگه دارید.
در بخش بعدی هر یک از این مراحل را به طور جداگانه مورد بحث قرار خواهیم داد. به ما بپیوند.

 

مرحله 1: رقبای خود را بشناسید

شناخت رقبا به عنوان اولین قدم می تواند کمی تعجب آور باشد، اما در این بخش توضیح خواهیم داد که چرا شناخت رقبا باید اولین قدم در استراتژی سئو شما باشد.
مسلم است که چندین وب سایت دیگر برای کلمات کلیدی انتخابی شما با هم رقابت خواهند کرد. برخی از این وب سایت ها ممکن است دارای صفحات ایندکس شده با محتوای بیشتر و لینک های قوی تر باشند. به عنوان مثال، پس از تجزیه و تحلیل رتبه بندی رقبای خود، ممکن است متوجه شوید که میزان ترافیک یکی از کلمات کلیدی شما کمتر از آن چیزی است که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نشان می دهند.
کلمات کلیدی معمولاً حجم جستجو را برای یک کلمه کلیدی اشتباه نمی گیرند، به خصوص کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم.
اما مشکل چیست؟ به این ترتیب، کلمات کلیدی هدفمند و مهمی را دریافت می کنید که سطح ترافیک مورد انتظار شما را فراهم نمی کند و بنابراین ممکن است کلمات کلیدی که ترافیک هدفمند ایجاد می کنند را از دست بدهید.
راه دیگر برای به دست آوردن تصویری دقیق از کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل میزان ترافیک صفحه وب است که در رتبه اول گوگل قرار دارد. می توانید از SEMRUSH (یا سایر ابزارهای مشابه) برای بهبود رتبه وب سایت و ترافیک برای هر کلمه کلیدی استفاده کنید.
اولین استراتژی سئو، یافتن کلمات کلیدی محبوب و تمرکز بر روی کلمه کلیدی اصلی است.

 

طرح عملیاتی مرحله اول

1. از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای شناخت رقبای خود استفاده کنید و بررسی کنید که کدام وب سایت با کدام کلمه کلیدی جایگاه بهتری در گوگل دارد.
2. صفحه برتر هر وب سایت را پیدا کنید.
3. هنگامی که صفحه بالا را پیدا کردید، ترافیک کلمه کلیدی مورد نظر و تعداد بازدیدهای آن را بررسی کنید.
4. پس از بررسی رتبه هر صفحه، توضیحات، نوع و طول مطالب را بنویسید.
5. این اطلاعات را به صفحه گسترده اضافه کنید.

 

مرحله 2: با وب سایت آشنا شوید

پس از شناسایی رقبا، مرحله دوم تهیه گزارش مفصل در خود وب سایت است. زیرا دانستن سطح خود و جایگاهی که در مقایسه با رقبای خود دارید به شما کمک می کند تا اهداف واقعی سئو را تعیین کنید.
اگر اشتراک SEMRUSH دارید، می توانید از گزارش شکاف کلمه کلیدی برای جدول بندی اطلاعات استفاده کنید.
در پایان این مرحله، شما باید یک لیست کلمات کلیدی داشته باشید که شامل:
برای بدست آوردن رتبه های بالا و ترافیک بالا از آن استفاده می شود. n کلمه کلیدی
کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.
کلمات کلیدی که رقبای شما در ترافیک خود استفاده می کنند اما شما این کار را نمی کنید.

 

مرحله دوم برنامه عملیاتی

1. به کنسول جستجوی گوگل بروید و از گزارش عملکرد استفاده کنید تا ببینید کدام کلمات کلیدی در گوگل رتبه بندی می شوند.
2. از Google Analytics برای یافتن بهترین صفحات ارگانیک استفاده کنید.
3. این اطلاعات را به صفحه گسترده ایجاد شده در مرحله 1 اضافه کنید.
4. از گزارش کلمه کلیدی Gap SEMRUSH یا گزارش های دیگر در این ابزارها برای مقایسه رتبه خود با رقبای نزدیک استفاده کنید.

 

مرحله 3: ورود به سئو

قدم بعدی قبل از شروع هر گونه تغییر در وب سایت شما این است که با SEO Journal شروع کنید.

 

ژورنال سئو چیست؟

این یک صفحه گسترده ساده برای مشاهده تمام تغییرات مرتبط با SEO است که در وب سایت خود ایجاد کرده اید.

 

چرا یادداشت روزانه SEO مهم است؟

زیرا تنها راه نظارت بر تغییرات و تأثیر آنها بر سئوی سایت شما این است که بدانید چه زمانی و چقدر تغییرات ایجاد می کنید.

 

برنامه عملیاتی مرحله سوم

1. یک صفحه گسترده (یا فایل متنی) ایجاد کنید تا تمام تغییراتی که در وب سایت خود ایجاد کرده اید را دریافت کنید.

 

مرحله 4: حسابرسی فنی SEO

گام بعدی این است که با انجام وایت پیپر سئو، ارزیابی عملکرد فنی سئو وب سایت خود را شروع کنید.

 

ممیزی فنی سئو چیست؟

فرآیندی که نیاز به بررسی زیرساخت فنی وب سایت شما دارد (اینکه آیا مشکلی در زیرساخت وب سایت شما وجود دارد) ممیزی فنی سئو نامیده می شود.
با ممیزی فنی سئو، مطمئن خواهید شد که موتورهای جستجو محتوای شما را به صورت یکپارچه فهرست می کنند.
مهم ترین مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:
اسکن خطاها
بهینه سازی Robots.txt
بهینه سازی نقشه سایت XML
سرعت وب سایت
از URL های متعارف (متعارف) استفاده کنید
موبایل دوستانه
استفاده صحیح از HTTPS
استفاده صحیح از نشانه گذاری داده های ساخت یافته

 

برنامه عملیاتی مرحله چهارم

1. یک ممیزی فنی SEO برای وب سایت های خود انجام دهید.
2. فهرستی از مواردی که باید بهینه شوند تهیه کنید.

 

مرحله 5: کلمه کلیدی اصلی را برای شروع تولید محتوا تعریف کنید

تحقیق کلمات کلیدی یکی از اجزای مهم طراحی استراتژی سئو با یاسئومی است. این بخش از اطلاعاتی که در مرحله 1 و مرحله 2 از طریق تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تحقیق جمع آوری کرده اید استفاده می کند.
در مرحله 1، شما مشخص می کنید که کدام کلمات کلیدی ترافیک را برای رقبای شما به ارمغان می آورد و در مرحله 2، مشخص می کنید که چه تعداد از کلمات کلیدی باعث ترافیک وب سایت شما می شود.
اکنون زمان استفاده از این اطلاعات و ایجاد یک لیست اصلی از کلمات کلیدی مهم وب سایت است. لیست باید شامل موارد زیر باشد:
کلمات کلیدی که قبلاً می دانید به تجارت شما مرتبط هستند.
کلمات کلیدی که شما نمی دانید اما رقبای شما در ترافیک خود از آنها استفاده می کنند.
کلمات کلیدی که قبلاً برای رتبه بندی استفاده می کنید.
به عبارت دیگر، لیست اصلی شما دارای کلمات کلیدی است که می خواهید برای رتبه بندی از آنها استفاده کنید.
مرحله بعدی مرتب کردن لیست بر اساس حجم ترافیک است. 10 کلمه کلیدی برتر شامل با ارزش ترین کلمات کلیدی برای تجارت وب سایت شما است. بنابراین این کلمات کلیدی بخشی از محتوای اصلی هستند.

 

محتوای اصلی چیست؟

این محتوایی است که یک کلمه کلیدی (یا عبارت) خاص را هدف قرار می دهد و اینکه:
1. محتوای منحصر به فرد و کامل.
2. مربوط به صفحه اصلی شماست.
3. لینک داخلی دارد.
4. اتصال خارجی دارد.
5. محتوای شما باید به بالاترین رتبه ممکن دست یابد.
6. قالب بندی مناسب.
7. محتوا باید بر اساس استاندارد گوگل باشد.

 

چرا از مفهوم محتوای اصلی استفاده نمی کنید و با سایر محتواها نیز به همین صورت رفتار نمی کنید؟

دلیل اول این است که نمی توانید برای هر چیزی که می خواهید رتبه بندی کنید. در واقع رقابت بین کلمات کلیدی مهم است. به طور کلی نمی توان یک وب سایت را برای همه کلمات کلیدی مهم رتبه بندی کرد.
بنابراین، بهتر است به جای هدف قرار دادن تمام کلمات کلیدی، هر زمان که ممکن است یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. شما همچنین می توانید این استراتژی سئو را دنبال کنید و شانس خود را برای رتبه بندی کلمات کلیدی هدف افزایش دهید.
موتورهای جستجو هنگام ارزیابی یک وب سایت به دنبال بهترین محتوا در وب سایت ها هستند. در واقع شما باید سیگنال های لازم را به موتورهای جستجو بدهید تا بفهمند این مقاله برای وب سایت شما مهم است.

 

برنامه عملیاتی مرحله پنجم

1. لیست کلمات کلیدی MASTER خود را بسازید.
2. کلمات کلیدی را برای هدف با محتوای اصلی شناسایی کنید.
3. یک طرح برای ایجاد مقالات ضروری ایجاد کنید.
4. طرحی برای تبلیغ مقالات محتوای اصلی خود ایجاد کنید (البته پس از انتشار)

 

مرحله 6: بین موضوعات ارتباط برقرار کنید

در مرحله قبل، 10 کلمه کلیدی برتر را از لیست خود شناسایی کرده و محتوای برجسته و کلیدی را برای هدف گذاری در هر کلمه کلیدی فهرست کرده اید. گام بعدی این است که آن کلمات کلیدی را دوباره تحلیل کنید تا به شما کمک کند طولانی ترین کلمات کلیدی را که می توانید هدف قرار دهید پیدا کنید.

با این شما می توانید:
محتوای اصلی خود را قوی تر کنید (با افزودن لینک های داخلی)
ترافیک کمتری را به موتورهای جستجو هدایت کنید زیرا رقابت کمتری بین کلمات کلیدی طولانی وجود دارد و هدف گذاری آسان تر است.
علاوه بر این، به شما امکان می دهد موضوعات را پیوند دهید، نکته مهم این است که اگر یک کلمه کلیدی رقابتی مهم را انتخاب کنید، حجم زیادی را هدف قرار داده اید.
همچنین گاهی اوقات می توانید یک جستجوی کلیدواژه در گوگل انجام دهید و ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا بهترین نتایج تجزیه و تحلیل و به شما نشان داده شود. این دوره کوتاه زمانی است که گوگل تمایل دارد وب سایت هایی با محتوای خوب را در مورد آن موضوع (نه فقط کلمات کلیدی) رتبه بندی کند و سپس به شما نشان دهد.
برای مثال، اگر به دنبال بازاریابی محتوا هستید، contentmarketinginstitute.com را در بالای جدول گوگل خواهید دید.

 

راه های یافتن و ردیابی کلمات کلیدی طولانی:

روش 1: کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید و به "People are also ask" و "Related searches" بروید. به عنوان مثال: اگر "بازاریابی موتورهای جستجو" را جستجو کنید، کادری ظاهر می شود که در آن می پرسد سایر کاربران در مورد آن چه پرسیده اند.
و در پایین صفحه بخشی از پیوندهای آبی وجود دارد که "جستجوهای مرتبط" را نشان می دهد:
هایلایت عناوین عالی برای مقالاتی با کلمات کلیدی طولانی هستند.
روش 2: از مرورگر موضوعی SEMRUSH استفاده کنید. یکی از ابزارهای عالی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEMRUSH است. البته یکی از کارایی های تحقیق موضوعی است. در واقع شما یک کلمه کلیدی را وارد می کنید و بینش زیادی در مورد کلمات کلیدی طولانی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی شما به شما می دهد.

 

با کلمات کلیدی طولانی چه کنیم؟

ایجاد مقاله برای کلمات کلیدی
در مقالات، حتماً یک پیوند داخلی به مقاله اصلی یا محتوای اصلی ایجاد کنید.
مقالات خود را طبق معمول تبلیغ کنید.
نتیجه این بخش:
به همین دلیل است که بهتر است برای هر یک از کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را به وب سایت شما وارد می کند، محتوای اولیه ایجاد کنید.
بهتر است برای هر یک از کلمات کلیدی خود کلمات کلیدی طولانی را جستجو کنید.
مقالات با کلمات کلیدی طولانی در واقع از محتوای مورد نظر شما پشتیبانی می کنند و هدف قرار می دهند.
استفاده از لینک های داخلی در مقالات پشتیبان شما را به اصول اولیه باز می گرداند.

 

برنامه عملیاتی مرحله ششم

در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید و 3 تا 4 کلمه کلیدی طولانی برای هر یک از 10 کلمه کلیدی برتری که می توانید هدف قرار دهید پیدا کنید.
2. برنامه ای برای انتشار مقالات با کلمه کلیدی طولانی ایجاد کنید
3. مقالات ایجاد شده را تبلیغ کنید

 

مرحله 7: بهینه سازی سئوی درون صفحه

هنگام تهیه مقالات پشتیبان برای محتوای اصلی، باید مطمئن شوید که سئوی صفحه شما بهینه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، می توانید مقاله دیگر ما با عنوان "معرفی و بررسی سئوی درون صفحه" را بررسی کنید.

 

هدف اصلی سئو On-Page چیست؟

در واقع، هدف اصلی بهینه سازی روی صفحه کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوای شما و معنای آن است.
برای بهینه سازی صفحه چه باید کرد؟
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی توضیحات متا
برچسب ها و عناوین H1 را بهینه کنید
از کلمه کلیدی مناسب در محتوای یک صفحه استفاده کنید
بهینه سازی تصاویر سئو و ویدئو
استفاده صحیح از لینک های داخلی

برنامه عملیاتی مرحله هفتم
1. عناوین و توضیحات را بهینه کنید
2. همه صفحات را مرور و بررسی کنید و سئوی درون صفحه را بهینه کنید

 

مرحله 8: کنترل محتوا

علاوه بر ایجاد محتوای جدید، یکی از کارهایی که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای موجود با اهداف سئو مطابقت دارد، تعدیل آن است. ممیزی محتوا فرآیندی است که باید برای تجزیه و تحلیل هر صفحه وب سایت خود و تصمیم گیری در مورد آن دنبال کنید:
برای حذف محتوا
بهینه سازی محتوا
بازنشر مطالب
یکپارچه سازی محتوا
هدف کلی تعدیل محتوا تقویت واقعی وب سایت با حذف صفحاتی است که هیچ رتبه، ترافیک یا لینکی ندارند.

 

برنامه عملیاتی مرحله هشتم

محتوا را تعدیل کنید و صفحات با کیفیت پایین را از وب سایت خود حذف یا بهبود بخشید.

 

مرحله 9: نام تجاری وب سایت را تبلیغ کنید

اگر تمام روش‌هایی را که تاکنون ذکر کردیم انجام داده‌اید، به این معنی است:
وب سایت شما از نظر فنی بهینه شده است.
سئوی داخل صفحه بررسی شد.
شما برای محتوای اصلی برنامه دارید.
شما برای محتوای پشتیبان برنامه دارید.
شما محتوا را تعدیل کرده اید و همه صفحات از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
به نظر شما بعد از گذراندن این مراحل چه کاری باید انجام دهید؟
بله، اکنون سئوی داخلی شما کامل شده است، زمان سئوی خارج از صفحه است. به طور خلاصه، سئوی خارج از صفحه به تکنیک های سئو اشاره دارد که فراتر از محتوای وب سایت شما است. شما به یک برند و بک لینک نیاز دارید تا گوگل شما را درک کند. با صحبت در مورد برند در بخش بعدی شروع می کنیم.

 

چرا ذکر نام تجاری برای سئوی مدرن مهم است؟

اگر این سوال را از هر متخصص سئو بپرسید، به شما خواهد گفت که لینک ها همچنان برای دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو مهم هستند و همچنین ذکر نام تجاری راه جدیدی برای جلب اعتماد الگوریتم های موتورهای جستجو است. کارگردان است.

 

تفاوت بین دریافت بک لینک و برندینگ چیست؟

اولاً، ذکر نام تجاری لزوماً نباید در مورد وب سایت شما باشد.
دوم: این اتفاق می تواند در هر رسانه آنلاین مانند فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی رخ دهد.
سوم: بک لینک ها می توانند nofollow باشند.
برندهای بدون لینک چگونه می توانند به رتبه بندی کمک کنند؟
موتورهای جستجو می توانند برندهایی را شناسایی کنند که به وب سایت های قوی اشاره می کنند. نام تجاری به اندازه پیوندهای با کیفیت قوی نیست. اما این عاملی است که همه موتورهای جستجو از جمله گوگل در نظر گرفته اند.

 

این برای استراتژی سئوی شما چه معنایی دارد؟

سه نکته مهم:
شما باید تمام مراجع برند خود را پیگیری کرده و تعداد آنها را افزایش دهید.
شما باید نه تنها با استفاده از بک لینک، بلکه با استفاده از طرز فکر برندتان، استراتژی سئوی خود را قوی تر کنید. ارسال محتوایی که به مهمانان اجازه می دهد این کار را در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها انجام دهند می تواند شروع خوبی باشد.
شما باید سعی کنید برخی از این کلمات را به لینک تبدیل کنید.

 

برنامه عملیاتی مرحله نهم

1. از ابزاری برای ردیابی برند خود استفاده کنید.
2. مطمئن شوید که برند شما در شبکه های اجتماعی شناخته شده است.
3. سعی کنید نام تجاری خود را به لینک تبدیل کنید.
4. شروع به ارسال در وب سایت های معتبر کنید حتی اگر این پست ها به عنوان nofollow مشاهده شوند.

 

مرحله 10: یک برنامه ساخت لینک ایجاد کنید

هنگام تلاش برای تبلیغ برند خود، باید به ارتباطات نیز فکر کنید. لینک بیلدینگ یکی از پیچیده ترین و دشوارترین حوزه های سئو است. نکته مهم این است که اگر می خواهید کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند، لینک بیلدینگ مناسبی نیز دارید. در واقع، اگر محتوای به روز دارید، می توانید از وب سایت های دیگر لینک دریافت کنید و این باعث بهبود موقعیت شما در گوگل می شود.

 

چگونه می توانید لینک های ارزشمند به دست آورید؟

اگر تکنیک های لینک سازی را در موتورهای جستجو جستجو کنید، تعدادی روش پیدا خواهید کرد که اکثر آنها فقط در تئوری کار می کنند. به این موضوع فکر کنید: چرا شخصی وب سایت دیگری را با افزودن لینک به محتوا به کاربران خود توصیه می کند؟
پاسخ ساده است:
مدیر وب سایت باید در وهله اول از شما آگاه باشد.
سپس باید محتوای عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
برای اینکه یک وب سایت به محتوای شما لینک دهد، باید شما را بشناسد. اگر در گوگل رتبه بالایی نداشته باشید یا به طور فعال وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغ نکنید، وب سایت های دیگر چگونه از شما مطلع خواهند شد؟
البته سایر وب سایت ها فقط برای شناخت شما نیستند، بلکه باید صحت محتوای شما را نیز بدانند تا بتوانند آن را به سایر کاربران توصیه کنند. در دنیای سئو، بهبود فقط از طریق لینک بیلدینگ اتفاق می افتد.

 

چگونه در دنیای سئو جلو برویم؟

محتوای ارزشمند را با پیوند دادن به محتوای اصلی ارسال کنید.
مراجعه به وب مسترها، از طریق ایمیل یا ارتباط با آنها در شبکه های اجتماعی.
برای اطلاعات بیشتر در مورد لینک بیلدینگ می توانید به 30 مقاله روش بک لینک سازی مراجعه کنید.

 

مرحله طرح عملیاتی

1. یک برنامه لینک سازی ایجاد کنید که شامل توسعه وب سایت ما در کمپین های تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی باشد.

 

مرحله یازدهم: جدیدترین استراتژی های سئو را یاد بگیرید

روش های سئو همیشه در حال تغییر هستند. هر ساله هزاران تغییر در الگوریتم رتبه بندی گوگل ایجاد می شود و مهم است که بدانید چه چیزی تغییر کرده است و چگونه می تواند بر عملکرد سئو شما تأثیر بگذارد. بهترین راه برای آگاهی از هرگونه تغییر در استراتژی های سئو، دنبال کردن وب سایت های معتبری است که صنعت سئو را پوشش می دهند.
وب سایت هایی که در قسمت بعدی معرفی خواهم کرد معمولا جزو وب سایت های معتبری هستند که شما را در جریان آخرین اخبار و تغییرات سئو قرار می دهند. اگر می خواهید در مورد آن بیاموزید، حتما ثبت نام کنید.
سئو وبلاگ Trustedsoft
وبلاگ میز سرود
وبلاگ زمین موتور جستجو
وبلاگ Moz

 

برنامه عملیاتی یازده مرحله

1. برای به روز رسانی الگوریتم های گوگل در وب سایت هایی که صنعت سئو را پوشش می دهند مشترک شوید و از آخرین اخبار مطلع شوید.

 

مرحله 12: نتایج SEO را بررسی کنید

زمانی که قصد اجرای هر استراتژی سئو را دارید، باید یک سیستم ردیابی پیشرفت قابل اعتماد داشته باشید. وقتی نوبت به اندازه گیری نتایج یک استراتژی سئو می رسد، باید مطمئن شوید که:
قبل از شروع، باید تصویر واضحی از رتبه و ترافیک خود داشته باشید.
یک گزارش سئو (که در مرحله 3 ذکر شد) برای ردیابی تمام تغییرات ایجاد شده در وب سایت خود داشته باشید.
KPI های مناسب را اندازه گیری کنید. *
مهم است که تاریخ‌هایی را که گوگل برای الگوریتم رتبه‌بندی خود اعمال می‌کند، پیگیری کنید و آمار و تاثیرات سئو را قبل و بعد از تغییرات مقایسه و تجزیه و تحلیل کنید.

 

برنامه عملیاتی مرحله دوازدهم

با گزارش های مهم Google Analytics آشنا شوید.
2. فراموش نکنید که هر تغییری را که در وب سایت خود ایجاد می کنید در گزارش سئو خود به روز کنید.
3. تغییرات الگوریتم را در گوگل دنبال کنید.
4. رتبه و ترافیک وب سایت خود را قبل و بعد از هر تغییر تجزیه و تحلیل و مقایسه کنید.

 

مرحله 13: محتوای به روز شده را آماده کنید

یکی از رازهای رشد و بهبود ترافیک وب سایت ارگانیک این است که محتوای خود را به روز نگه دارید. وقتی برای یک کلمه کلیدی رتبه خوبی کسب کردید، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن رتبه را برای همیشه حفظ کنید. صدها وب سایت دیگر همان کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند، بنابراین شما باید محتوای وب سایت خود را مرتبط و به روز نگه دارید.
همچنین، همیشه فقط بر تولید محتوای جدید تمرکز نکنید. گاهی اوقات بهتر است به عقب برگردید و یک بررسی کیفی از محتوای قبلی خود انجام دهید.

 

برنامه عملیاتی گام سیزدهم

1. برنامه ای برای بررسی و بهبود صفحات قبلی خود در رتبه بندی گوگل ایجاد کنید و سپس مطمئن شوید که محتوای آنها دقیق و به روز است. شما باید حداقل دو بار در سال این کار را انجام دهید.

 

چقدر طول می کشد تا به 100000 بازدید در ماه برسیم؟

اگر از 13 استراتژی سئو که در بالا برای شما توضیح دادیم پیروی کنید، تضمین می‌کنم که ترافیک سئوی شما در طول زمان به طور پیوسته افزایش می‌یابد. مدت زمانی که طول می کشد تا به 100000 بازدید کننده ارگانیک در ماه برسید بستگی به استراتژی سئوی شما دارد.
اگر به دنبال جستجوهای ماهانه زیاد هستید، باید برنامه های فوق را به طور دقیق و پیوسته دنبال کنید. می توانید از ابزاری مانند Google Trends استفاده کنید تا متوجه شوید رتبه شما در طول زمان چقدر تغییر کرده است. برای راهنمایی در این زمینه می توانید به مقاله راهنمای کامل استفاده از گوگل ترندز و اپلیکیشن های آن مراجعه کنید.

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 20

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما