همه چیز در مورد فلو - خرید و فروش ارز دیجیتال FLOW


همه چیز در مورد فلو - خرید و فروش ارز دیجیتال FLOW

FLOW یک بلاکچین سریع، غیرمتمرکز و توسعه دهنده است که به عنوان پایه ای برای نسل جدیدی از بازی ها، برنامه ها و دارایی های دیجیتالی طراحی شده و به آن ها قدرت می دهد. FLOW تنها بلاکچین لایه یک است که در اصل توسط تیمی ایجاد شده که به طور مداوم تجربیات عالی بلاکچین مصرف کننده را ارائه می دهد. توکن FLOW (FLOW) رمزارز اصلی شبکه FLOW و توکن اصلی این اقتصاد دیجیتال می باشد که کاملا فراگیر و بدون مرز عمل می کند. اگر FLOW زیرساخت دیجیتال باشد، توکن FLOW سوختی است که شبکه را تغذیه می کند. FLOW ارز مورد نیاز برای عملکرد شبکه و تمام برنامه های کاربردی آن است. FLOW به عنوان یک روش پرداخت و همچنین یک دارایی ذخیره بلندمدت برای کل اقتصاد جریان طراحی شده است. این توکن توسط اعتبار سنجی ها، توسعه دهندگان و کاربران برای شرکت در شبکه FLOW و کسب پاداش استفاده می شود. همچنین برای هزینه ها و مشارکت در حکومت پروتکل آینده نیز قابل استفاده می باشد.

 

آشنایی با اکوسیستم فلو

FLOW تنها بلاکچینی است که بهبود قابلیت استفاده را در لایه پروتکل ایجاد می کند. توسعه دهندگان برتر و برخی از بزرگترین برندهای جهان در حال حاضر بر اساس FLOW ساخته شده و تجربیات کاملا جدیدی را با محتوای سطح بالا امکان پذیر می کنند. FLOW دارای یک اکوسیستم غنی متشکل از برترین برندهای سرگرمی، استودیوهای توسعه و استارت آپ های سرمایه گذاری است. شرکای اکوسیستم جریان شامل برندهای جهانی مانند WARNER MUSIC، UBISOFT، NBA و UFC می باشد. توسعه دهندگان پیشرو بازی، از جمله ANIMOCA BRANDS، SUMO DIGITAL و NWAY و شرکت های حوزه کریپتوکارنسی مانند CIRCLE و BINANCE و البته چندین پروژه قابل توجه در میان نسل بعدی استارت آپ های با رشد بالا، از جمله OPENSEA نیز جزو مواردی هستند که این اکوسیستم با آن ها همکاری می کند.

 

چه چیزی FLOW را منحصر به فرد می کند؟

FLOW با یادگیری و بهبود راه حل های موجود، ارائه می دهد:

معماری چند نقشی: طراحی FLOW در نوع خود بی نظیر است. به طوری که به شبکه اجازه می دهد تا برای خدمات رسانی به میلیاردها کاربر بدون تقسیم یا کاهش تمرکززدایی اجماع مقیاس پذیر شود.

برنامه نویسی منبع گرا: قراردادهای هوشمند در FLOW به زبان CADENCE که یک زبان برنامه نویسی آسان و ایمن برای دارایی ها و برنامه های رمزنگاری شده نوشته شده است.

ارگونومی توسعه دهندگان: از قراردادهای هوشمند قابل ارتقا تا شبیه سازی جریان در این اکوسیستم به چشم می خورد. در واقع این شبکه برای کسانی طراحی شده که می خواهند محصولات ارزشمندی برای جامعه بسازند.

ورود مصرف کننده: FLOW با راهکارهای پرداختی که مسیری ایمن تر و آسان تری را نسبت به ارزهای فیات در بستر ارزهای دیجیتال امکان پذیر می سازد ساخته شده و برای مصرف کنندگان اصلی طراحی شده است.

 

سازندگان فلو چه کسانی هستند؟

DAPPER LABS خالق اصلی بلاکچین FLOW و همچنین CRYPTOKITTIES، DAPPER و NBA TOP SHOT بود. DAPPER LABS که در سال 2018 تأسیس شد، از فناوری بلاکچین برای ارائه اشکال جدیدی از تعامل دیجیتال برای کاربران در سراسر جهان استفاده می کند. اپلیکیشن های فعال شده با بلاکچین می توانند طرفداران را با برندهایی که دوست دارند نزدیک تر ساخته و به مردم سهمی واقعی در جوامعی بدهند که در آن مشارکت می کنند. همچنین این اپلیکیشن ها راه های جدیدی برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند تا خودشان به خالق تبدیل شوند. شرکای عمومی DAPPER LABS شامل NBA و NBPA، WARNER MUSIC GROUP و UFC می باشند. سرمایه گذاران قابل توجه در DAPPER LABS نیز عبارتند از ANDREESSEN HOROWITZ، UNION SQUARE VENTURES، VENROCK، GOOGLE VENTURES، SAMSUNG و ...

 

FLOW چگونه کار می کند؟

در بلاکچین های سنتی، هر گره مسئولیت کل وضعیت را بر عهده می گیرد و تمام کارهای مرتبط با هر تراکنش در زنجیره را انجام می دهد. برخلاف آن بلاکچین ها، FLOW کارها را بین اعتباربخش ها به 4 نقش مختلف جدا می کند: جمع آوری، اجماع، اجرا و تأیید. اعتبارسنج ها در هر تراکنش FLOW شرکت می کند، اما آن ها فقط در مشاغل خاص خود تخصص دارند. این یعنی افراد مختلفی با توانایی های محاسباتی و مالی مختلف می توانند به عنوان اعتبارسنجی برای FLOW شرکت کنند:

گره های جمع کننده کارایی را افزایش می دهند.
گره های اجرایی سرعت و مقیاس پذیری را بیشتر می کنند.
گره های تأیید صحت را تضمین می کنند.
گره های اجماع، تمرکززدایی را تضمین می کنند.
جزئیات توکن FLOW
نام رمز: FLOW
نماد: FLOW
استاندارد توکن: ERC-20 (توکن های قابل تعویض) ERC-721 (NFTS - توکن های غیر قابل تعویض)
موارد استفاده توکن: سودمندی، حاکمیت
تعداد گره ها: 372 گره
تعداد نمایندگان: 15349 نماینده
میانگین زمان بلاک: 2.91 ثانیه
ارتفاع بلوک: 19,014,632
نسبت سهام: 66.01%
عرضه در گردش 306,893,775.00 FLOW
مجموع عرضه 1,378,211,739 FLOW

 

موارد استفاده از توکن FLOW

رمزارز FLOW دارایی اصلی اکوسیستم FLOW بوده و عملکرد آن شامل موارد زیر است

دارندگان FLOW می توانند با قرار دادن FLOW به عنوان سپرده امنیتی برای ایمن کردن شبکه از طریق اعتبارسنجی ها، جوایزی کسب کنند.
پرداخت کارمزد تراکنش ها در بلاکچین FLOW
ذخیره داده ها
وثیقه برای توکن های ثانویه
مشارکت در حکمرانی

 

آیا FLOW سرمایه گذاری خوبی است؟

برای شرکت در بلاکچین FLOW و اکوسیستم آن، کاربران به FLOW به عنوان هزینه GAS نیاز دارند. بنابراین، هرچه تعداد پروژه های ساخته شده بر روی FLOW بیشتر باشد، احتمالاً قیمت FLOW بالاتر خواهد بود. FLOW تا لحظه نوشتن این مقاله از سایت بزرگ کیف پول من فقط یک صرافی غیرمتمرکز دارد که BLOCTOSWAP نامیده می شود. BLOCTOSWAP نسخه بتا خود را اجرا می کند و به طور متوسط 1 میلیون دلار در روز حجم در آن رد و بدل می شود. این حجم عمدتاً از FLOW و BLOCTO TOKENS می آید و خیلی جای رشد دارد. با این حال، حامیان BLOCTOSWAP شامل VC های پیشرو مانند ALAMEDA RESEARCH، AMONICA، CMS، APPWORK و غیره هستند. بنابراین مطمئناً این پروژه در دراز مدت پشتیبانی عظیمی را دریافت خواهد کرد. صرافی های غیرمتمرکز نقش مهمی در هر اکوسیستم ایفا می کنند. آنها شکوفا می شوند و همچنین کل اکوسیستم را تقویت می کنند. از این رو می توان گفت سرمایه گذاری بلندمدت روی این پروژه به دلیل پتانسیل هایی که دارد چندان غیرمنطقی به نظر نمی آید. البته قبل از انجام هر سرمایه گذاری لازم است جوانب را در نظر بگیرید و ما هرگز پیشنهادی مالی به شما نمی دهیم.

 

صرافی معتبر ارز دیجیتال FLOW در ایران

در میان سایت های صرافی موجود در ایران، پلت فرم کیف پول من یکی از بهترین بسترهای ارز دیجیتال است که شما می توانید در آن اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال FLOW و ذخیره سازی آن نموده و از این طریق کسب درآمد خوبی داشته باشید. این سایت دارای بخش ترید بوده و با آدرس رسمی kifpool.me در بین کاربران فارسی زبان شناخته می شود. شما عزیزان در صرافی بزرگ کیف پول من می توانید علاوه بر خرید رمزارز FLOW، ده ها ارز دیجیتال دیگر را ترید کرده و با خیالی آسوده اقدام به خرید بیت کوین، آلت کوین ها و حتی شت کوین ها با کارت بانکی خود نمایید. اگر شما هم جزو عزیزانی هستید که صرافی های خارجی مشکلات متعددی را برایتان ایجاد کرده اند، پیشنهاد می کنیم برای انجام معاملات خود و خرید توکن FLOW از این بستر استفاده کنید. سایت بزرگ کیف پول من بدون شک یکی از مطمئن ترین و معتبرترین سایت های صرافی در ایران است که توکن FLOW را لیست کرده و امکان خرید و فروش آن را فراهم نموده است. شما می توانید با ورود به صفحه مخصوص ترید رمزارزها در کیف پول من، صدها ارز دیجیتال را خریداری کرده و هزینه آن ها را به شکل های مختلف با دلار تتر یا کارت بانکی خود به صورت ریالی پرداخت نمایید.

 

معرفی بهترین کیف پول آنلاین فلو FLOW

اگر با امکانات و قابلیت های سایت کیف پول من آشنایی داشته باشید، حتما می دانید علاوه بر ترید و معامله توکن FLOW در این سایت بزرگ و معتبر، امکان ذخیره سازی این توکن نیز در همین سامانه برای شما فراهم است. از این رو می توانید پس از خرید توکن فلو FLOW، آن را در همین بستر نگهداری کرده و از افزایش قیمت آن در بلندمدت کسب سود کنید. پلت فرم کیف پول من با بهره مندی از چندین لایه امنیتی و پشتیبانی تیم متخصصین حرفه ای، یکی از بهترین ولت های آنلاین برای نگهداری رمزارز FLOW است که خدمات متمایزی را به کاربران فارسی زبان ارائه می کند. شما می توانید از این سایت به عنوان راهکاری مطمئن و عالی برای نگهداری توکن FLOW و سرمایه گذاری روی آن استفاده نمایید. شایان ذکر است با ورود به پنل خود در سایت کیف پول من می توانید به آخرین دارایی هایی که در اختیارتان است دسترسی داشته و آن را به صورت نموداری مشاهده کنید. در مجموع این سایت شرایط فوق العاده ای را جهت نگهداری توکن FLOW برایتان فراهم می کند که در نوع خود بی نظیر است. اگر قصد دارید به جمع کاربران سایت بزرگ کیف پول من بپیوندید، همین حالا به صورت رایگان در این سایت ثبت نام کرده و از خدمات این پلت فرم بومی و فارسی بهره مند شوید.

 

 منبع: https://kifpool.me/wallet/flow-meme-FLOW

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 34

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما