آموزش افزایش نرخ کلیک سایت (CTR) با یاسئومی


آموزش افزایش نرخ کلیک سایت (CTR) با یاسئومی

نرخ کلیک معمولی میانگین تعداد کلیک هایی است که یک صفحه هنگام مشاهده در نتایج جستجو دریافت می کند.
بهبود CTR سایت شما می تواند به شما در بهبود رتبه سئو و ایجاد ترافیک بیشتر به سایت شما از موتورهای جستجو کمک کند.
در این مقاله روز سئو، نکات اثبات شده خود را در مورد اینکه چگونه می توانید به راحتی نرخ کلیک طبیعی (CTR) خود را بهبود بخشید، توضیح خواهم داد.

 

چه عددی برای CTR برای تبلیغات بنری واجد شرایط است؟

قطعا یک عدد صحیح نیست.
اما به طور کلی 0.01 (یک درصد) اگر سایت آگهی مرتبط باشد، عدد بسیار خوبی است.
و اگر ربط نداشته باشند، 0.001 و 0.0001 کاملا طبیعی هستند.
طبیعتاً هر چه این عدد بیشتر باشد بهتر است. همه اینها به مکان تبلیغ، بازدیدکنندگان سایت تبلیغ کننده و موارد دیگر بستگی دارد.
کدام عدد برای CTR در نتایج موتور جستجو و گوگل مناسب است؟
عدد دقیقی وجود ندارد. هیچ چیز در سئو (شعار همیشگی ما!) مطلق نیست.
با این حال، معمولاً مقادیر زیر برای صفحه فهرست موتور جستجو، بسته به موضوع، طبیعی است:

ردیف اول:
برای سایت های مشابه، کاربر با هر نتیجه ای شروع می کند و نیازی به سایت دیگری مانند شارژ سایت های فروش ندارد، طبیعی است که بین 40 تا 60 درصد باشد.
بین 10 تا 30 درصد برای سایت های دانلودی طبیعی است که هر کدام ممکن است متفاوت باشند و کاربر با مراجعه به نتیجه به هدف خود نرسد.
بین 10 تا 30 درصد برای سوژه هایی با ویژگی های موج سواری مانند عکس های تزئینی، عکس های بازیگران، جک ها و سرگرمی معمول است.
صنعتی، تجاری، تجهیزات خاص و غیره برای سایت هایی که موضوع دارند، طبیعی است که بین 20 تا 40 درصد باشد.
بین 10 تا 20 درصد برای سایت های آموزشی و خبری طبیعی است.

 

سطر دوم:
رتبه دو دو برابر (نصف) طول رتبه یک است. تمام مواردی که در مورد درجه یک گفته شد برای درجه دوم تا درجه سه کاملا طبیعی است.

درجه سه و پایین تر:
هر چه رتبه پایین تر باشد باید پایین تر باشد. باید تقریباً به نصف رتبه قبلی کاهش یابد.

 

ردیف دهم صفحه اول:
بسته به موضوع مورد نظر، می تواند از کمتر از 0.5٪ تا کمتر از 10٪ متغیر باشد.

تمام مقادیر بالا نسبی و تقریبی هستند. نرخ CTR موضوعات گشت و گذار (مانند عکس ها، جک ها و تزئینات، پاسخ دادن به سؤالات خاص یا دانلود) می تواند 5 نتیجه برتر را در جایی که Google دارای نرخ CTR است به دست آورد.
گاهی اوقات من شخصاً موضوعی را جستجو می کنم، چند نتیجه اول گوگل را در برگه های جدید مرورگر باز می کنم و سپس آنها را یکی یکی می خوانم.
در این مورد، نرخ CTR از طریق من برای 5 لینک برتر گوگل یکسان است و این کاملا طبیعی است که برخی موضوعات دارای CTR از یک تا پنج یا گاهی اوقات همه رتبه های صفحه اول باشند.

 

CTR چقدر در نتایج و رتبه بندی گوگل اهمیت دارد؟

گوگل هرگز به طور مستقیم به CTR و سایر موضوعات با جزئیات اشاره نکرده است.
اما بدون شک CTR های سایت ها را در طول زمان بررسی می کند.
در تجربه خود، نقش مهم CTR را تشخیص دادیم و آن را در دراز مدت آزمایش کردیم.
هنگامی که CTR یک سایت با رقبای خود بسیار متفاوت است، گوگل به آن سایت به صورت منفی نگاه می کند و پتانسیل آن را برای ماندن بالاتر از نتایج یا رتبه بالاتر کاهش می دهد.
زمانی که شما اقدامات لازم را برای حفظ CTR معمولی انجام نمی دهید، سایت شما پس از ارتقا به عقب و جلو می رود.

 

چگونه CTR را افزایش دهیم؟

1- استفاده از توضیحات متا مناسب (بخوانید بهینه سازی توضیحات متا)
2. از ریچ اسنیپت ها برای نمایش ستاره ها در نتایج گوگل استفاده کنید (نمایش تصویر نویسنده در سایر نتایج گوگل منسوخ شده است!)
3. استفاده از عنوان صحیح برای صفحات (بهینه سازی عنوان صفحات)
4- از مطالب نامناسب و تکراری، خدمات بی کیفیت، ظاهر نامناسب و آموزش نرخ پرش خودداری کنید.
اگر کاربر با سایتی مواجه شود که از نظر ظاهر، محتوا، کیفیت و خدمات مناسب نیست و یا زمانی که وارد سایت شما می شود، با دیدن شما در نتایج گوگل در آینده روی سایت شما کلیک نمی کند. در نتیجه، CTR شما باید کاهش یابد.
5. ارائه محتوا و خدمات خوب به کاربر.

 

نرخ کلیک معمولی چیست؟

نرخ کلیک معمولی درصدی از کاربرانی است که روی یک موضوع در نتایج جستجو کلیک می کنند.
فرض کنید یکی از مقالات شما 100 بار در نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر می شود.
از این تعداد، 3 کاربر برای مشاهده مقاله شما کلیک کردند که به شما 3% CTR می دهد.
الگوریتم های موتورهای جستجو از CTR طبیعی برای تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کنند.
بسیاری از کارشناسان سئو دریافته اند که افزایش CTR سریع ترین راه برای بهبود رتبه سایت شما است.
به عنوان صاحب وب سایت، می توانید ببینید کدام صفحات در وب سایت شما بیشترین کلیک را دارند، بنابراین می توانید این تکنیک ها را در صفحات دیگر نیز اعمال کنید.

 

چگونه نرخ کلیک معمولی داشته باشیم؟

ساده ترین راه برای یافتن نرخ کلیک طبیعی خود استفاده از کنسول جستجوی گوگل است.
کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل برای کمک به صاحبان وب سایت ها در یافتن وب سایت های خود در نتایج جستجو است.
پس از آن، می توانید به داشبورد کنسول جستجوی گوگل خود بروید و به تب Performance بروید.
حتما مقالات آموزشی حرفه ای و کامل جستجوی کنسول گوگل را در SEO Day Academy دنبال کنید.
در بالا میانگین نرخ کلیک وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

 

روی میانگین نرخ کلیک کلیک کنید تا به عنوان معیار به گزارش اضافه شود.

در کنار آن کادر Average position را نیز مشاهده می کنید، آن را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.
اکنون باید به پایین صفحه بروید تا گزارش جزئیات را ببینید.
در زیر برگه Queries، کلمات کلیدی، نرخ کلیک، نرخ مشاهده، CTR و موقعیت را مشاهده خواهید کرد.
می‌توانید روی هر ستونی کلیک کنید تا نتایج را بر اساس مکان یا CTR مرتب کنید.
به همین ترتیب، می توانید به برگه صفحات بروید تا به جای کلمات کلیدی، نتایج را برای هر صفحه در سایت خود ببینید.

 

بهبود و افزایش نرخ کلیک طبیعی

اکنون که می دانید چگونه میانگین امتیازات CTR وب سایت خود را نمایش دهید، قدم بعدی افزایش نرخ کلیک طبیعی پست های وبلاگ خود است.
در حالت ایده‌آل، شما باید با صفحاتی شروع کنید که رتبه بالایی دارند، بازده جستجوی خوبی دارند، میانگین 1-10 موقعیت دارند، اما CTR بسیار پایینی دارند.
پس از آن، باید به تدریج به صفحاتی با نرخ کلیک تقریباً بهتر بروید و می توانید آنها را زودتر بهینه کنید.
اینها صفحاتی هستند که در صفحه 2 یا 3 نتایج جستجو قرار دارند.
برای اینکه بتوانید رتبه بالاتری داشته باشید و بازدیدهای بیشتری دریافت کنید، باید CTR آنها را بهبود بخشید.
با این اوصاف، اجازه دهید نگاهی به نکات اثبات شده ای بیندازیم که می توانید از آنها برای افزایش نرخ کلیک خود در سراسر صفحه استفاده کنید.

 

سرفصل ها و سرفصل های سئو قوی بنویسید

عنوان پست وبلاگ بیشترین تأثیر را در نتایج جستجو دارد.
باید از عناوین و عناوین مرتبط و جذاب استفاده کنید تا توجه کاربر را به خود جلب کنید و او را وادار به کلیک کنید.
اما چگونه می دانید که کدام عنوان به افزایش نرخ کلیک شما کمک می کند؟
خوشبختانه چندین ابزار تحلیل سرفصل وجود دارد که عناوین شما را تجزیه و تحلیل کرده و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه می دهد.
می توانید از افزونه MonsterInsights استفاده کنید زیرا دارای یک تجزیه و تحلیل هدر داخلی است.
این بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است و به شما کمک می کند تا ببینید بازدیدکنندگان شما کجا هستند و در وب سایت شما چه می کنند.
ابتدا باید افزونه MonsterInsights را نصب و فعال کنید.
توجه: نسخه رایگان MonsterInsights دارای تجزیه و تحلیل عنوان داخلی است.
در مرحله بعد، باید افزونه را به حساب Google Analytics خود پیوند دهید.
شما می توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید، اما اگر به کمک نیاز دارید، به آموزش من در مورد نحوه راه اندازی Google Analytics در وردپرس مراجعه کنید.
پس از راه اندازی، می توانید عنوان هر پست یا صفحه ای را که می خواهید بهینه سازی و ویرایش کنید.
در صفحه ویرایش پست، روی دکمه Headline Analyzer در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
اکنون Headline Analyzer را با یک امتیاز و چند نکته کاربردی برای بهبود پست یا عنوان صفحه خود باز کرده اید.
می توانید به برگه "Try New Title" بروید و عناوین جدید را بدون ذخیره چیزی امتحان کنید.
همچنین می‌توانید نسخه وب MonsterInsights یا تحلیل‌گر عنوان IsItWP را امتحان کنید.
هر دوی این ابزارها به شما این امکان را می دهند که عناوین خود را خارج از ادمین وردپرس آزمایش کنید.

 

برای عناوین بهتر از عناوین سئو پویا استفاده کنید

به طور پیش فرض، وردپرس به طور خودکار از عنوان صفحه یا پست شما به عنوان تگ <title> در HTML استفاده می کند.
این برچسب توسط موتورهای جستجو برای نمایش لیست وب سایت شما استفاده می شود.
می‌توانید از افزونه All in One SEO برای ایجاد خودکار عناوین سئو بهتر برای پست‌ها و صفحات وبلاگ قدیمی خود استفاده کنید.
این افزونه بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است که بیش از 2 میلیون صاحب وب سایت از آن برای بهبود رتبه بندی جستجو و نرخ کلیک استفاده می کنند.
ابتدا باید افزونه All in One SEO را نصب و فعال کنید. نسخه رایگان AIOSEO نیز موجود است.
پس از فعال شدن، افزونه شما را از طریق یک جادوگر نصب راهنمایی می کند.
می توانید دستورالعمل ها را دنبال کنید.
وقتی کارتان تمام شد، باید صفحه All-in-One SEO > Search View > را باز کنید و تب Content Types را ببینید.
در اینجا می توانید عناوین و توضیحات پویا سئو را برای همه پست ها، صفحات، محصولات یا هر نوع پست دیگری تنظیم کنید.
این عنوان زمانی استفاده می شود که یک پست یا صفحه عنوان سئوی خود را نداشته باشد.
همچنین می توانید هر پست یا صفحه ای را در سایت وردپرس خود ویرایش کنید تا عنوان و توضیحات سئو را ویرایش کنید.
پست را ویرایش کنید و به "تنظیمات AIOSEO" در زیر ویرایشگر پست بروید.
در اینجا می توانید یک هدر سئوی سفارشی برای پست و صفحه خود ایجاد کنید.
یک پیش‌نمایش قطعه زنده را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد چگونه در نتایج جستجو ظاهر می‌شود.
همچنین می توانید از تگ های پویا در عنوان پست خود مانند این ماه یا امسال استفاده کنید تا مجبور نباشید هر سال آنها را به صورت دستی به روز کنید.
فراموش نکنید که پست خود را پس از ویرایش ذخیره و به روز کنید.

 

توضیحات متا مفیدی بنویسید

اکثر موتورهای جستجو هنگام مشاهده نتایج جستجو به طور خودکار توضیحاتی را تولید می کنند، بنابراین مرتبط ترین محتوا در قطعه نمایش داده می شود.
با این حال، برای برخی از نتایج تنها توضیحات ارائه شده توسط مالک وب سایت نشان داده شده است.
به همین دلیل مهم است که توضیحات سئو را در تمام پست ها و صفحات خود درج کنید.
اگر از SEO All-in-One برای وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید هر پست و صفحه‌ای را ویرایش کنید و توضیحاتی برای سئو دوستانه خود ارائه دهید.
اطمینان حاصل کنید که توضیحات سئو شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما می شود و آنچه را که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند توصیف می کند.
این به کاربران کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و آنها را تشویق می کند تا کلیک های بیشتری را به سایت شما وارد کنند.

 

از slugs URL معنی دار استفاده کنید

وردپرس از ساختار URL صحیح برای سئو استفاده می کند.
با انجام این کار، می توانید URL های معناداری برای محتوای خود ایجاد کنید، مانند:
https://example.com/best-coffee-shops-in-new-york-city/
آخرین قسمت این URL ها اطلاعات URL نام دارد و وردپرس به طور خودکار آن را بر اساس عنوان پست/صفحه شما تولید می کند.
اگر عنوان پست شما حاوی اعداد، تاریخ یا عبارات طولانی تری باشد، کاربرپسندتر خواهد بود.
برای رفع این مشکل، قبل از انتشار هر پست یا صفحه، مطمئن شوید که اطلاعات URL را به صورت دستی تغییر دهید.
می توانید این کار را با کلیک بر روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه ویرایشگر محتوا انجام دهید.
به تب Submit رفته و سپس گزینه Permalink را فعال کنید. در اینجا می توانید URL پیش فرض را با URL خود جایگزین کنید.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات URL شما بزرگ نیست و کلمات را با خط فاصله جدا کنید.
برای ذخیره تنظیمات پست/صفحه، حتماً روی دکمه ذخیره و به‌روزرسانی کلیک کنید.

 

به Rich Snippets یا Answer Box بپیوندید

چه چیزی می تواند بهتر از شماره 1 برای تماس باشد؟
به عنوان جعبه پاسخ یا نتایج غنی رتبه بندی شده است.
جعبه پاسخ تلاش گوگل برای پاسخ دادن به سوالات جستجوی کاربر در صفحه جستجو با نتایج دقیق تر است.
به زودی اطلاعات کاملی در مورد جعبه گوگل منتشر خواهم کرد.
طبق تحقیقات انجام شده توسط Advanced Web Ranking، جعبه های پاسخ به طور متوسط ​​​​32.3٪ CTR را ارائه می دهند.
با این حال، هیچ میانبر آسانی برای مرتب سازی Rich Snippet برای عبارت جستجو وجود ندارد.
رایج ترین استراتژی که برای اکثر وب سایت ها کار می کند، بهینه سازی محتوا است.

 

از نشانه‌گذاری طراحی Rich Snape برای برجسته کردن استفاده کنید

پرچم‌گذاری طرح‌بندی Rich Snippet به شما امکان می‌دهد داده‌های ساختاریافته را با محتوای خود ارائه دهید.
این داده های ساختاریافته در قالب خاصی به نام نشانه گذاری Schema.org نوشته شده است.
موتورهای جستجو از این نشانه گذاری برای نمایش محتوای شما با اطلاعات اضافی در نتایج جستجو استفاده می کنند.
این باعث می شود صفحه شما در بین نتایج دیگر متمایز شود و CTR شما را بهبود بخشد.
ساده ترین راه برای افزودن یک طرح ریچ اسنیپت به وب سایت وردپرسی خود استفاده از افزونه All in One SEO است.
این روش به شما این امکان را می دهد که طراحی را برای هر نوع پستی مانند پست ها، محصولات، نظرات و موارد دیگر به همراه پشتیبانی داخلی برای برچسب گذاری طرح سفارشی کنید.
همچنین می توانید طرح بندی نوع طرحواره را برای پست ها و صفحات جداگانه تغییر دهید.
این به شما امکان می دهد از پست های وبلاگ خود به عنوان راهنما، بررسی، مقاله با داده های ساختاری اضافی برای استفاده در موتورهای جستجو استفاده کنید.

 

بهبود سئوی محلی برای نرخ کلیک طبیعی بیشتر

نمایش محتوای خود برای عبارات مرتبط اما برای مخاطبان اشتباه، CTR شما را کاهش می دهد.
سئوی محلی با هدف قرار دادن مخاطبان هدف دامنه به شما کمک می کند این مشکل را حل کنید.
این روش به شما امکان می دهد برای مخاطبی رتبه بندی کنید که نتیجه شما را مرتبط تر می کند و CTR شما را افزایش می دهد.
ابتدا باید یک حساب Google My Business ایجاد کنید.
با انجام این کار، می‌توانید فهرست کسب‌وکارتان را اضافه کنید، ثابت کنید مالک آن کسب‌وکار هستید و اطلاعات کسب‌وکارتان را با استفاده از داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» مدیریت کنید.
خوب، مطمئناً Google Business برای ما یک تحریم است…
در مرحله بعد، شما به افزونه All-in-One SEO برای وردپرس با افزونه Local SEO نیاز دارید.
این افزونه به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار محلی خود را در وب سایت خود نشانه گذاری کنید.
با استفاده از فرم ها می توانید فقط اطلاعات و ساعات کاری خود را مشخص کنید.
AIOSEO نشانه گذاری طرح بندی را به موتورهای جستجو اضافه می کند که در نتایج شما استفاده می شود.

 

مقالات قدیمی را برای نرخ کلیک طبیعی بهتر بهبود دهید

وب سایت شما ممکن است دارای مقالات قدیمی و قدیمی باشد.
بسیاری از وبلاگ های وردپرس فقط دارای چند مقاله در یک مکان در صفحه 2 نتایج جستجو هستند.
می‌توانید با مرتب‌سازی گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google بر اساس مکان، آنها را پیدا کنید.
توسعه این صفحات با محتوای به روز رسانی اضافی بسیار آسان خواهد بود.
تبدیل این بهینه سازی به یک روال معمول اسکن محتوا راهی سریع و آسان برای افزایش رتبه جستجوی شما است.

 

عیب یابی کلمات کلیدی آدم خواری (آدم خواری).

اگر کلمات کلیدی مورد نظر شما در یک گروه بسیار جذاب قرار دارند و سایت شما دارای منابع متعددی است، احتمالاً برخی از آنها با سایرین ترکیب می شوند.
آدمخواری کلمات کلیدی زمانی اتفاق می افتد که چندین صفحه از یک وب سایت یک کلمه کلیدی را توصیف می کنند.
در این صورت گوگل باید مشخص کند که کدام یک از صفحات مشابه با عبارت جستجو (Search Query) مرتبط هستند و در نهایت یکی از آنها به کاربر نشان داده شود.
این می تواند وضعیت گیج کننده ای برای موتورهای جستجو ایجاد کند.
به عنوان مثال، مهم ترین صفحه شما ممکن است در یک صفحه کمتر مهم نادیده گرفته شود.
شما می توانید دو صفحه را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، اما اینها می توانند تاثیر متناقضی داشته باشند.
این موضوع حتی باعث سردرگمی کاربران می شود. توصیه می کنم کلمات کلیدی برتر خود را ردیابی کنید و در صورت نیاز، کلمات کلیدی مشابه را در یک منبع جامع ترکیب کنید.
سپس می توانید 301 تغییر مسیر را برای هدایت موتورهای جستجو به منبع اصلی تنظیم کنید.

 

بهبود زمان بارگذاری صفحه برای تجربه کاربری بهتر

گوگل الگوریتم تجربه صفحه خود را از سال 2021 به روز می کند.
این به روز رسانی ها بر تجربه کاربر و سرعت وب سایت تمرکز می کنند.
سرعت در حال حاضر یک عامل مهم در سئو است. سئوروز خدمات شتاب دهی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهد.
بارگذاری سریعتر صفحه بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد.
در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید.
- از خدمات هاست وردپرس بهتر استفاده کنید
- افزونه ذخیره وردپرس را نصب و فعال کنید
- تصاویر را برای بارگذاری سریعتر صفحه بهینه کنید
- از فایروال برنامه وب یا سرویس CDN استفاده کنید

 

کاربران را در سایت درگیر نگه دارید

برخی از صفحات شما ممکن است قبلاً CTR طبیعی بسیار خوبی داشته باشند، اما نرخ پرش بسیار بالایی دارند.
این بدان معناست که کاربران به این صفحات آمدند اما بدون بازدید از صفحات دیگر آنجا را ترک کردند.
جذب کاربران به شما امکان می دهد محتوای دیگری را به آنها نشان دهید و آنها را از طریق کانال فروش خود به مشتری یا مشترک تبدیل کنید.
در تجربه من، هیچ چیز بهتر از یک لینک داخلی برای اتصال کاربر به سایت وجود ندارد.
مطمئن شوید که مقالات برتر شما به مقالات دیگر شما پیوند دارند و به کاربران فرصت های زیادی برای کلیک کردن می دهند.
همچنین می توانید پست های مرتبط یا ویجت های پست محبوب را به سایت خود اضافه کنید تا گزینه های بیشتری برای کشف محتوا برای کاربران جدید ایجاد کنید.
هر چه کاربران زمان بیشتری را در وب سایت سپری کنند، احتمال اینکه از صفحات بیشتری بازدید کنند، لیست ایمیل شما را وارد کنند و محصولات شما را بخرند، بیشتر می شود.

 

کاربر را به مشترک یا مشتری تبدیل کنید

به خاطر داشته باشید که افزایش ترافیک سایت شما اغلب برای رشد کسب و کار آنلاین شما کافی نیست.
تکیه بیش از حد به به روز رسانی الگوریتم و ترافیک جستجو می تواند به کسب و کار شما آسیب جدی وارد کند.
هدف نهایی هر کسب و کاری افزایش نرخ کلیک و تبدیل کاربران به مشتریان و مشترکین است.
در اینجا و اکنون به OptinMonster نیاز خواهید داشت.
یک افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
این بهترین نرم افزار بهینه سازی مشتری در جهان است.
با OptinMonster، به راحتی می توانید نرخ تولید سرنخ خود را افزایش دهید، فروش بیشتری ایجاد کنید و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
این روش از پنجره‌های بازشو زیبا، تایمرهای شمارش معکوس، ستون‌های اعلان، پنجره‌های شناور، بازشوهای چرخان و غیره استفاده می‌کند.
همه این ابزارها به مشتریان کمک می کنند زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند، محصولات/خدمات شما را بخرند، شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند یا به لیست ایمیل شما بپیوندند.
این ابزار با قوانین نمایش قدرتمند به شما امکان می دهد کمپین های شخصی سازی شده را در زمان مناسب نشان دهید.
به عنوان مثال، می توانید به کاربران در یک منطقه جغرافیایی خاص ارسال رایگان ارائه دهید یا اگر می خواهند سایت شما را ترک کنند به آنها کوپن تخفیف بدهید.

 

منبع: https://yaseomi.com

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 25

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما