7 راه تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی


7 راه تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی

اگر به فکر خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی هستید و برای خرید این دستگاه به بازار می روید، حتما سوال زیر را از خود خواهید پرسید؛ چگونه دستگاه اصلی را از تقلبی در بین این همه مدل دستگاه تصفیه آب تشخیص دهیم؟ نگران نباشید چون تنها نیستید. در این پست با راهنمای تشخیص دستگاه های تصفیه آب اصل و تقلبی در سایت شرکت پالیه کپور همراه باشید تا با نحوه تشخیص ویژگی های دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی آشنا شوید. از آنجایی که کیفیت آب آشامیدنی در اکثر نقاط کشور چندان مناسب نیست، بسیاری از افراد متقاضی خرید دستگاه تصفیه آب هستند.
متاسفانه با افزایش تقاضا برای دستگاه های تصفیه آب خانگی، واردات دستگاه های تقلبی و تقلبی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید از کجا و چگونه دستگاه تصفیه آب بخرید. اولین قدم برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اصل، شناخت برندهای سازنده این دستگاه ها است. در مرحله بعد، اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، توصیه می کنیم حتماً این محصول را از طریق نمایندگی های معتبر خریداری کنید.
علاوه بر این موارد راه های دیگری نیز برای تشخیص پاک کننده اصلی از تقلبی وجود دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها می پردازیم. برای خرید انواع فیلتر تصفیه آب می توانید صفحه فیلترهای تصفیه آب را در سایت پالایشگاه ها بررسی کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

1. تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب را بررسی کنید

دستگاه های تصفیه آب انواع مختلفی دارند و بسته به ویژگی های منحصر به فرد خود فرآیند تصفیه آب را در چند مرحله مختلف انجام می دهند. بنابراین، یکی از راه‌های تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه، مقایسه تعداد فیلترهای روی دستگاه است که تعداد مراحل فیلتر آن دستگاه را نشان می‌دهد، با تعداد فیلترهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه. تعداد مراحل تصفیه دستگاه های تصفیه آب اصلی از 5 مرحله شروع می شود.
دستگاه هایی نیز در بازار وجود دارد که فرآیند تصفیه آب را در 9 تا 10 مرحله انجام می دهند. اگر فروشنده دستگاهی با تنها 3 یا 4 فیلتر به شما ارائه می دهد، باید از خرید آن دستگاه خودداری کنید زیرا دستگاه هایی با کمتر از 5 فیلتر اغلب جعلی هستند. از طرفی می توانید تعداد فیلترهای دستگاه موجود در فروشگاه را با تعداد فیلترهای درج شده در مشخصات محصول در بروشور یا وب سایت رسمی سازنده آن دستگاه مطابقت دهید.

 

2. در مورد فناوری تصفیه آب دستگاه بپرسید

روش عملی دیگر برای تشخیص دستگاه های اصل از تقلبی این است که از فروشنده در مورد روش تصفیه آب دستگاه سؤال کنید. دستگاه های اصلی و باکیفیت موجود در بازار فرآیند تصفیه آب را از طریق اسمز معکوس یا RO انجام می دهند.
دستگاه هایی که از فناوری اسمز معکوس برای تصفیه آب پشتیبانی می کنند مانند دستگاه های 5 مرحله ای یا بالاتر هستند. مگر اینکه دستگاهی از فیلتر اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده کند، آب تصفیه شده برای آشامیدن بی خطر نخواهد بود، به خصوص در مناطقی که کیفیت آب آشامیدنی بسیار ضعیفی دارند.

 

3. عملکرد دستگاه را بررسی کنید

برای اطمینان از اصل بودن دستگاهی که خریداری می کنید، عملکرد و فرآیند تصفیه آب را از مرحله اولیه تا مرحله نهایی که آب تصفیه شده از دستگاه خارج می شود، به دقت بررسی کنید. یکی از راه های تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی وجود یا عدم وجود لوله های تخلیه به فاضلاب است. اکثر دستگاه های تصفیه آب تقلبی موجود در بازار این امکان را ندارند و خریدار بدون اطلاع از وجود چنین قطعه ای در دستگاه های تصفیه آب اقدام به خرید این دستگاه تقلبی می کند.

 

4. لطفا از اصل بودن قطعات دستگاه مطمئن شوید.

دستگاه تصفیه آب از اجزای مختلفی مانند مخزن، پمپ، فیلترها، لوله ها و لوله ها تشکیل شده است. هنگام خرید دستگاه باید از اورجینال بودن هر یک از این قطعات اطمینان حاصل کنید زیرا هر قسمت از دستگاه تصفیه آب سهم زیادی در کیفیت آب تصفیه شده دارد و اگر دستگاه اصلی قطعه نداشته باشد، کیفیت بخش مشارکت زیادی دارد. پساب قطعاً 100% مطلوب نخواهد بود.
اما چگونه می توان از اصل بودن این قطعات مطمئن شد؟ بار دیگر تاکید می کنیم که از نمایندگی های مجاز خرید کرده اید و با مراجعه به بروشور محصول در مرحله دوم می توانید شکل، رنگ و ویژگی های قطعات را مشاهده کنید. اقلام تقلبی اغلب از نظر رنگ یا بخشی از ظاهر آنها با اقلام اصلی متفاوت است.

 

5. آشنایی با انواع دستگاه های تصفیه آب

یکی دیگر از راه های تشخیص دستگاه های تصفیه آب اصل و تقلبی این است که معتبرترین برندهای سازنده و عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب را شناسایی کنید. در این صورت قطعا دستگاه هایی با برندهای ناشناس خریداری نخواهید کرد و احتمال تقلبی بودن آن ها زیاد است. شناخته شده ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار تایوانی هستند. دستگاه های زیر با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار هستند که تحت لیسانس در ایالات متحده آمریکا و ساخت تایوان ساخته شده اند:

  • دستگاه تصفیه آب خانگی CCK
  • cck دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر
  • دستگاه تصفیه آب خانگی aquapro

 

6. دستگاه تصفیه آب اصلی دارای گارانتی می باشد

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی این است که دارای گارانتی محصول می باشد. به یاد داشته باشید که حتی یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت و اصلی نیز پس از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکل شود، بنابراین داشتن گارانتی ضروری است. در هنگام خرید به گارانتی محصول، مدت زمان آن و موارد مشمول گارانتی توجه کنید. اگر دستگاهی که می خواهید بخرید گارانتی ندارد باید به اصل بودن آن شک کنید.

 

7. دستگاه های تصفیه آب را از نمایندگی های مجاز خریداری کنید

ما به عنوان اصلی ترین و مهم ترین راهنمای تشخیص پاک کننده های تقلبی و تقلبی، بر خرید پاک کننده ها از سازمان های معتبر و دارای مجوز تاکید مجدد داریم. برخی از دلالان ممکن است یک دستگاه تقلبی را به قیمت اصلی آن بفروشند. اما اگر برای خرید دستگاه تصفیه آب به نمایندگی مجاز مراجعه کنید، مطمئن خواهید بود که قیمتی که برای خرید دستگاه تصفیه آب می پردازید واقعی و با کیفیت است. همچنین می توانید فیلترهایی را به عنوان پک فیلتر تصفیه آب از ما در پالایشگاه ها تهیه کنید.

 

منبع: https://www.palayesazan.com/water-purifiers/

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 156

برچسب های مهم

مقالاتی درباره کسب و کارهای مختلف

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما